Sara is er weer!

sarabaes

XPdite Sponsor
Hey iedereen,

Na een lange afwezigheid, ben ik weer op het forum. Ik woon al meer dan 3 jaar in Australie, ben hier naartoe gekomen met mijn echtgenoot, op een permanent skilled visa. Spijtig genoeg zijn wij nu uit elkaar, maar hebben we wel nog steeds contact. Ik woon in Alice Springs en ben nog steeds gek op mijn NT. Ik ben 31 en toch nog steeds een trotse brusselse vlaming  :up:
Ik ben eigenlijk best al redelijk een 'aussie sheila' geworden: blootvoets naar de supermarkt, ik heb een Ute, een Blueheeler en we gaan geregeld de bush in.  :evil: De NT is echt een speciale plek!!  :up:  Ik werk voor een ingenieursbedrijf hier in Alice.
Ben al in 3 jaar niet meer naar Belgie/Nederland geweest, maar volgende maand komt mijn moeder me bezoeken WOOHOO spannend! En dan hopelijk volgend jaar eens op vakantie in Europa!

Anyway, wilde dus gewoon effe HALLO zeggen en de draad weer opnemen.

Cheers,
Sara

Hey Sara,

Leuk je hier weer te 'zien'. Jammer dat je man en jij uit elkaar zijn, maar that's life, je weet nooit hoe het balletje rolt en hoe jij het verder omschrijft denk ik dat je het verder goed (understatement) naar je zin hebt en je ook daar doorheen geslagen hebt  :smile:. Hey en BBQ'en doe je ook zeker en dat blootvoets naar de supermarkt mmmhhh ik heb veel te gevoelige voetje grinnik. Wij (ik, man, zoontje van 8) wonen nu bijna 1 1/2 jaar in Cairns en het bevalt prima, ook een Ute en een gewone Commodore en bush is leuk, alleen wij missen de 4WD nog. Ok, je kan niet alles hebben in 1 x toch  :lol: :roll:. Dus ik zou zeggen HALLO  :doofywave: terug! Leuk je ma en hoe lang gaat ze blijven? Woont je ma ook in Brussel en heeft ze al veel gereisd? Anders kijkt ze haar ogen uit denk ik als ze zo uit Brussels stad naar Alice komt, leuk!!

groetjes Miranda

Thanks guys,

Mijn moeder komt voor 5 weken op bezoek. Ik heb een hele trip gepland: via Melbourne & de Great Ocean Road naart noorden en dan haar Centraal Oz laten zien natuurlijk. We gaan ook een weekje naar Cairns.  :up:  :up:
Het zal een heel avontuur voor haar worden, maar gelukkig heeft ze al veel van de wereld gezien. Ze zit in Abu Dabhi voort moment & is ook vaak in Zuid-Amerika. Maar toch...Oz is helemaal anders!  :cool:  Toch weer een hele cultuurschok!  :lol:

Hee wat leuk Sara dat je er weer bent. Heb me weleens afgevraagd hoe het met jullie ging en nu weet ik het :)

Hey Sara!

Wat leuk weer eens van je te horen! Nu moet ik zeggen dat wij niet meer zo aktief zijn hier, maar zo heel af en toe kom ik nog eens een kijkje nemen en vindt het superleuk te horen dat het goed met je gaat!

Groetjes Lin

Hey Sara, leuk dat je er weer bent! Alleen nog een Brumby nietwaar? Volgens mij had je wel eens verteld dat je die graag wilde. Ook ik ga niet op blote voeten naar de supermarkt hoor ;) Zodra ik op blote voeten loop trap ik ergens in, dus lijkt me niet verstandig ;) Heel veel plezier met je mams en met jullie geplande reis! Zo te lezen ga je haar veel van ons mooie land laten zien!

Hoi Sara,

Welcome back. Jammer dat jullie uit elkaar zijn maar hé, shit happens. Ik zit in eenzelfde situatie, samen met man hierheen gegaan, nu uit elkaar maar wel goede vrienden.

Fijn weer van je te horen en succes met alles.

Groetjes,

Erna

Hej Sara!

Ondanks de "shit that happend" klink je gelukkig  :up: Veel plezier tijdens je trip met je moeder.

En laat wat vaker iets van je horen want als single sheila is het leuk om te horen hoe het andere singles af gaat.

Groetjes,
Kathren

Hoi Sara,

Leuk je weer terug te zien en ook nog in goede vorm ook! :). Ook hier geen blote voeten want ik heb schoenen :-D :-D.

Veel plezier met je moeder en we horen hopelijk meer van je?

Cheerio,

Ireen

Hallo Sara,

Welcome back!  Leuk om van je weer te horen en te lezen dat het goed gaat daar in Alice.  We hebben elkaar ontmoet toen bij de hele gezellige bijeenkomst in Antwerpen, toen jullie bijna aan het vertrekken waren.  We zijn inmiddels 4 maanden in Brisbane in genieten van alles hier.

Alvast heel veel plezier met je moeder, en tot horen hier op het forum.

Groetjes,
Susan

Back