Sarabeas???

njusha

Member
Hoi Beste mensen ,

Aan diegenen die hier al wat langer aktief zijn :weten jullie hoe het nu met Sara en Hans is ?Ik heb er al maanden niets meer van gehoord of gelezen  :cry: .En als een van de weinige Belgjes onder jullie ,mis ik ze toch .
Moesten jullie iets weten ,vertel het me .En Rene-L ,mis jij je NT tegenhangertje niet  :wink: ?

Groetjes ,Katja
 
Wel wat 'over' ze gehoord, maar niet van henzelf.. Ze zouden uit elkaar zijn..

Misschien dat je een PM naar haar kunt sturen? Die zou nog aan kunnen komen misschien..
 
Sara en Hans zijn inderdaad geen setje meer. Hans is nog steeds in Alice Springs en heeft het erg naar zijn zin. Sara is als het goed is vertrokken met een nieuwe partner naar Melbourne. Bronvermelding:  :smile: Ton & Ineke zijn onlangs op visite geweest bij Hans.

Groetjes Lin
 
Ho jeetje ,loop ik zo achter op info  :shock:
Een PM'tje kan ik niet sturen ,denk dat het nog op haar oude e-mail staat .En haar nieuwe heb ik niet  :oops: .
Jeetje ,dingen kunnen vlug veranderen he .

Groetjes Katja
 
een PM via xpdite zelf? (het tekstballonnetje links onder de foto)
Hoe gaat het met jullie plannen eigenlijk?

groetjes,
An
 
Ik weet wel hoe je een pm'tje stuurt ,maar het staat nog altijd op haar oude e-mail van de vub in Brussel. :oops:
Met onze visum aanvraag gaat het als volgt : We hebben het deze winter effe in het vriesvak gestoken .Een paar meningsverschillen tussen Tom en mij ,problemen met Njusha haar schoolwerk en wegens de warme winter ,was het druk ,druk in de zaak .
Sinds 2 maanden zijn we terug in aktie gekomen (ttz ,ik heb Tom eindelijk een schop onder zijn achterste gegeven om die TRA-documenten in te vullen ) en hopelijk kunnen we heel de reutemeteut rond augustus naar Rob doorsturen .Tm moet gewoon nog enkele menu's met beschrijving ervan ,invullen in het Engels .Maar hij vindt dit oh zo saai . :wink:Mannen hé  .Dit week-end heeft hij zich al enorm ingespannen ,hij moet nog gewoon de menu's van onze zaak nu opschrijven .Daarna doorsturen naar Rob en hopen dat die zegt dat ik de rest naar hem mag e-mailen .
Dit is het in zo wat in het kort .
groetjes Katja
 
Back
Top