Saskia op reis

Saske

New Member
Hoi,

Mijn naam is Saskia, al een tijdje kijk ik mee op dit forum en ik vind het erg interessant allemaal.
Eigenlijk zou ik morgen (dinsdag 12 juni) met een goede vriend (Paul) van me naar Australie gaan voor 1 maand.
Helaas hebben we deze reis af moeten zeggen vanwege gezondheidsproblemen van Paul :-(.

In eerste instantie dacht ik dat ik dan helemaal niet zou gaan, want het is best een beetje engig in m'n eentje.  :|
Maar het blijft kriebelen! Ik wil toch wel heel graag weg!  :smile:
Nu ben ik me dus aan het orienteren en ik dacht zo aan Melbourne en omgeving.
Alle tips welkom!

Groetjes van Saskia

Alleen reizen door Australie gaat prima. Ik heb zelf 10 maanden alleen gereisd en dat is me prima bevallen. Je hebt zo alle vrijheid om te gaan en staan waar je wilt en je ontmoet ook veel sneller nieuwe mensen. Ik was eigenlijk zo goed als nooit alleen  :up: Veel plezier en succes :up: Zelf vind ik Melbourne niet zo geweldig, maar dat is een persoonlijke mening...

Hey Saskia,

ik ben indertijd ook alleen naar Australië getrokken voor een paar maanden. (en met 2 teruggekomen, maar da's een ander verhaal  :smile:)
Het moeilijkste vond ik de stap zetten om alleen te vertrekken. Eens ik ginder was geen probleem, er zijn daar zoveel anderen die ook alleen reizen en zoals Catkin zei, je leert zo sneller mensen kennen.

Alleszins veel succes!

groetjes,
An

Ik ben wel samen met iemand vertrokken naar Australia (10 jaar geleden), maar dat liep snel stuk en toen ben ik alleen verder gegaan. Heb een geweldige tijd gehad en zoveel mensen ontmoet. Je bent inderdaad nooit alleen!!

Back