satelietinternetverbinding

mirandaMilo

New Member
Als newbies hier komen er allerlei dingen aan de orde die geregeld moeten worden. Zo ook internet verbinding. We wonen nogal rural en er zijn geen telefoonlijnen in de nabijheid dus internet per sateliet lijkt ons een serieuze optie. Het probleem is echter dat wij door de bomen het bos niet meer zien. Er worden genoeg plans aangeboden waarbij alleen de voordelen worden aangeprezen. Nadelen lijken te worden verzwegen. Daar komt bij dat wij in nederland onbekend waren met het verschijnsel data en gebruiks limieten.
Wie heeft er ervaring met sateliet internet? zowel positieve als negatieve reacties zijn welkom. Wij worden graag voor de valkuilen behoed.
Bij voorbaat dank.Milo en miranda
 
Als newbies hier komen er allerlei dingen aan de orde die geregeld moeten worden. Zo ook internet verbinding. We wonen nogal rural en er zijn geen telefoonlijnen in de nabijheid dus internet per sateliet lijkt ons een serieuze optie. Het probleem is echter dat wij door de bomen het bos niet meer zien. Er worden genoeg plans aangeboden waarbij alleen de voordelen worden aangeprezen. Nadelen lijken te worden verzwegen. Daar komt bij dat wij in nederland onbekend waren met het verschijnsel data en gebruiks limieten.
Wie heeft er ervaring met sateliet internet? zowel positieve als negatieve reacties zijn welkom. Wij worden graag voor de valkuilen behoed.
Bij voorbaat dank.Milo en miranda
(soory voor het haar we waren net wakker dus dit is coupe goedemorgen )
 
sorry... we hebben wel een tijdje een dongel gebruikt, maar dat werkt alleen als je provider coverage heeft. Dus ik denk niet dat je daar veel aan hebt?
 
Geen ervaring in oz. Ter info, het is a-synchroon. Downloaden gaat sneller dan uploaden. De upload gaat over je telefoonlijn, je download over de satelliet.

Kijk hiet anders even rond:
http://forums.whirlpool.net.au/forum/92

Of wellicht op PomsinOz.com in het household topic o.i.d.

Succes en hou ons op de hoogte wat je leert over sit onderwerp :)
 
Hi Milo en Miranda,

Goed coupe, beter als ik uit mijn nest kom.
Veel gezien in Darwin in the outback en een beetje uitgezocht wat de mogelijkheden waren.
Heb 1 punt onthouden , het is een goede 3maal duurder dan normale internet verbinding maar het is zeker mogelijk.

De Satellite looks very cool......

Cheers,

Jack>:D
 
Back
Top