scanner installeren..

alieNL

Well-Known Member
Maar weer eens een ICT vraag..

Sinds meer dan een jaar heb ik een nieuwe laptop. Toendertijd heb ik al eens geprobeerd om mijn scanner (Canon - Canoscan lide 20) weer te installeren. Het programma weigert te installeren omdat het alleen op 'nieuwere' windows varianten (nieuwer dan windows 2000 :)) kan. Nou laat ik dat nu net hebben ;) Maar helaas.. windows (ik gok vista) is wss iets te nieuw voor mijn scanner. Toen heb ik het maar zo gelaten, want ja ik had die scanner toen niet echt nodig.. maar ondertussen heb ik 'm wel nodig en wil ik hem werkend hebben.

Ik heb al even gekeken naar of ik wat software kon downloaden om 'm werkend te krijgen, maar ook onderstaand wil niet downloaden.
http://software.canon-europe.com/download.asp

Iemand tips/ideen? Mss zoek ik wel helemaal verkeerd..
 
Ik zit hier nu in een kledingzaak te wachten op mijn vriendin hehe. Maaruh heb je al gezocht in google naar:

Jouw scanbermerk en type + windows vista drivers

misschien dat de drivers genoeg is ipv software.

Ik weet niet of je msn hebt, anderd kan je ff je msn adres pmen. Dan kan ik je proberen te helpen.
 
'hmm kleding shoppen, dat is toch vet leuk :grin: Maar mss komt dat omdat ik een vrouw ben :lol:

Ik had die link ook al gevonden, maar op een bepaald moment wordt er mij gevraagd iets te 'unzippen'. Dit doe ik vervolgens en dan krijg ik een berichtje in de trant van 'unzippen gelukt' en vervolgens blijf ik in dat scherm hangen en kan ik ook niet 'verder' met het downloaden..
 
:shock: Ben ik toch ook?? :shock:

Als je hem gewoon opslaat en hem opent met winrar, dan doet hij het wel bij mij.....
Misschien dat even proberen??

Hij zit dan namelijk al in je downloaden map onder de naam: s7117NLx
Dat scherm blijft hangen terwijl ha dan al goed gedownload is.
 
:shock: Ben ik toch ook?? :shock:

Sorry!! :oops: Bij jullie weet ik nooit wie schrijft. Jij of Fokko.

Maare 't is gelukt!!! :dance: Ik heb idd via winrar 't geopend. Toen was 't nog even prutsen (want zelfs na het downloaden van beide bestanden wilde het nog niet lukken), maar even de usb eruit en opnieuw erin was het laatste dat nodig was om 't weer werkend te maken. Thanks!!
 
Goedzo!

Shoppen is leul voor 1 uur en dan niet meer :p
 
:shock: Ben ik toch ook?? :shock:

Sorry!! :oops: Bij jullie weet ik nooit wie schrijft. Jij of Fokko.

Maare 't is gelukt!!! :dance: Ik heb idd via winrar 't geopend. Toen was 't nog even prutsen (want zelfs na het downloaden van beide bestanden wilde het nog niet lukken), maar even de usb eruit en opnieuw erin was het laatste dat nodig was om 't weer werkend te maken. Thanks!!

Hahaha, geeft niks hoor! Als er verder niks voor staat praat je met mij, anders staat er wel " Fokko: " voor. :up:
Cool dat het gelukt is !!
 
Back
Top