SCG - NED

Huh van de Lama's?????

Die ken ik niet.

Waarom hebben ze nu niets geleerd van diewedstrijd van afgelopen zondag stelletje sukkels die veel te veel geld verdienen.
 
Wat een blamage deze wedstrijd, kreeg net een sms van 2 Ozzie vrienden:

Now we know why you left the Netherlands, It sucks.
 
Ok ze hebben 3 punten binnen maar vraag niet hoe; wat een bal verlies en ik vind dat ze veel te soft waren en dan helemaal die van de Sarre, en dan heb ik het niet eens over geel voor tijdrekken.
 
Ach, ik vind het al leuk dat ze überhaupt gewonnen hebben, maar ik denk dat ze geen wereldkampioen gaan worden.
 
Kom op mensen, even positief blijven. We kunnen nog groeien in het tournooi.  :up: Dat gebeurt vaker (ik meen dat we in 1988 zelfs de eerste wedstrijd verloren).
Perthpete
 
Eens met PerthPete: niet zo negatief. Het was best een taaie tegenstander. Maar ze speelden niet best nee: ze kunnen beter. Maar daarom des te mooier dat ze nog gewonnen hebben!
De volgende 2 wedstrijden zullen zwaarder zijn; dan zullen ze hun ware aard moeten tonen. Wie niet goed genoeg is komt niet door de groepsronde: simple!
 
Inderdaad Pete! Positief blijven that's the way :up: En 3 punten zijn 3 punten  :-D :)

Groetjes
Syl

p.s. voor zo'n bijna compleet Oranje stadium vond ik Oranje aan de zachte kant.......dus als iemand van jullie hier nog live gaat kijken; beetje een keel opzetten ok?
 
Tja ik ben nooit echt negatief geweest over het soccer maar ga nu toch echt voor de socceroos.

Go you good thing go
 
Back
Top