SCHRIK slaat om mijn hart! Berlijn slordig met papieren?

Ninti

Member
Ik heb gister bericht gekregen van Berlijn dat mijn applicatie is aangekomen. Hij is al betaald en alle bewijzen en referentienummers waren ingevuld en zaten erbij! Het is betaald in Australië. Maar ik kreeg te horen in de mail dat HET NOG NIET BETAALD WAS. En of ik dat wilde regelen. Ik het telefoonnummer gebeld. Dat is in London? Berlijn doet niet aan telefonische contacten? Ik heb ze het betalingsbewijs nog een keer gemaild. Maar ik heb zelf nog geen referentienummer dus heb bij het onderwerp van de mail gewoon mijn naam gezet. Hoe kan dit nu? Zijn ze zo slordig? Ik heb zoveel moeite gedaan om alles netjes en overzichtelijk aan te bieden. Als ze niets van me hoorde voor 28 juni dan werd de aanvraag afgewezen. Ik ben alles nog eens nagegaan, en ik heb zelfs het orginele betaalbewijs wat mijn partner heeft opgestuurd, aan hen gegeven. De fout ligt voor zover ik kan overzien niet bij mij........... maar weer afwachten........
 
Zou me er niet druk om maken. Slordig? Misschien, Bureaucratisch? Ja. De rechterhand weet niet wat de linkerhand doet.
Zolang jij je betalingsbewijs hebt komt alles goed.
groetjes Johan
 
Dank allen! Yuud, ik heb naar dat nummer gebeld, en kreeg meteen iemand aan de lijn, zonder interventie van een antwoordapparaat, wachtlijn. Hij vroeg hoe ik aan dit nummer kwam?Was blijkbaar niet de bedoeling dat ik het zou bellen... Ik heb het nog eens uitgelegd en hij vroeg mijn naam en zei dat hij de informatie zou doorgeven. Ik ga proberen me er verder niet druk over te maken......... ;)
 
Haha, en dat nummer staat nu op het internet (voor eeuwig hahaha) die mevrouw of meneer gaat het heel druk krijgen. Of een ander nummer nemen ;)
 
Was ik al bang voor... Maar leek me niet dat ie dat zo zou geven... Ok ga die post wel snel deleten maar heeft vast geen zin meer??
 
Dank allen! Yuud, ik heb naar dat nummer gebeld, en kreeg meteen iemand aan de lijn, zonder interventie van een antwoordapparaat, wachtlijn. Hij vroeg hoe ik aan dit nummer kwam?Was blijkbaar niet de bedoeling dat ik het zou bellen... Ik heb het nog eens uitgelegd en hij vroeg mijn naam en zei dat hij de informatie zou doorgeven. Ik ga proberen me er verder niet druk over te maken......... ;)
Je hebt niet gezegd van ene Yuud toch? Aaaahhhh
 
En hij wilde me eigenlijk geen antwoord geven. Ik heb hem daarin niet gepushed. Heb zelfs gezegd: 'maar ik begrijp dat u me niet kunt helpen' en wilde daarmee afsluiten. En toen hielp hij me toch ;-)
 
Back
Top