[quote author=krokkie link=topic=9944.msg136696#msg136696 date=1239654748]
Denk niet aan een marktplaats als in Nederland.
Nederland is klein dus goed te handelen, maar om nu van bv Cairns naar perth te gaan voor een tweede hands grasmachien.
[/quote]
:grin:
[quote author=Alie Bosma link=topic=9944.msg136694#msg136694 date=1239653675]
Is het niet gewoon handiger om een oude auto te kopen? Advies: probeer een stageplek buiten het CBD te krijgen en ook net buiten het centrum te wonen anders zit je telkens vast aan parkeerkosten en waar te parkeren.
[/quote]
Een scooter leek me wel handig om van huis naar stageplaats te komen.. Maar misschien is het met openbaar vervoer ook wel te doen. Ik was net al aan het kijken naar de openbaar vervoer site van Adelaide, maar kan er niet veel wijs uit. Ook kon ik niets vinden over bijvoorbeeld een 'maand kaart' voor het openbaar vervoer..
Een auto kopen is misschien wel een optie, maar het lijkt me zo'n gedoe met al die verzekeringen en andere dingen waar ik in het andere topic over lees.. Ook is een auto een stuk duurder; benzine, parkeerkosten, aanschaf, verzekeringen, etc
Ik ben nog steeds nieuwsgierig naar het adres waar ik stage kom te lopen.. Eigenlijk moet ik dat eerst weten voordat ik kan kijken of ik een auto/scooter nodig heb, of dat ik een huis kan vinden wat een goede openbaar vervoer verbinding heeft met het stage adres..