senna & Koen

jessica

New Member
hoi,

wij zijn senna & Koen, onze papa en mama zijn dick en jessica
papa en mama zijn bezig om naar australië te gaan, het land met koala's en kangaroo's.

omdat niemand het nog weet, moeten wij nog eventjes de mond dicht houden,
maar dat lukt nog wel.

papa die dit berichtje typt zegt dat het heel leuk is daar en lekker warm.
senna is trouwens een meisje van 6 jaar, en koen is 4 jaar.
 
Hoi Senna en Koen,

Ik heet Joe (mijn mamma is Miranda *Tum* en die typt nu ook voor mij dit berichtje ) en ben net als Koen 4 jaar. Ik weet wel dat mijn mama en papa veel naar Australië kijken op de computer. Als ik dan een huis zie met een zwembad wil ik daar best wel wonen. En ieieieieidereeeeeeen mag dan gezellig komen logeren (en cadeautjes meenemen mag dan ook hè).

Doei

Joe  :)
 
Hi Senna en Koen!

Wat leuk dat jullie ook helemaal naar Australie gaan zeg! Jullie willen vast en zeker ook wel je eigen zwembad in de tuin he?
Ik vind het wel heel knap dat jullie het geheimpje van papa en mama zo goed kunnen bewaren :)
 
senna en koen kijken inderdaad weleens over onze schouders mee naar een huis met zwembad.
maar een koala of een kangaroe doet ze op dit moment nog ff een beetje meer.
maar ze kunnen inderdaad een geheimpje goed bewaren......(nog wel) :wink:
 
hallo senna en koen ik ben abbey en ik ben 7 jaar.
en ik hou van paardrijden en van gewoon zwemmen en ik mag mesgien wel op voor mijn c.
en ik ga ook naar australie en ik hep gister hil veel kaadootjes gekregen en ook nog de kangroe van mijn mama kijk maar is onder mijn naam.
wij gaan in perth wonen en ik vint dat leuk en dan kan ik lekker met de kangroes spelen mesgien en dan kan ik in de zee spelen met mama en papa.
en dan hoop ik dat de katten mee gaan naar perth en dan krijg ik mesgien ook wel een paard en een hond.

groetjes van abbey :) :up: :cool:
 
leuk dat er buiten senna & koen meerdere kinderen naar aussie gaan.
wie gaat waar ongeveer allemaal naartoe ?

onze ouders willen naar Geralton in WA, 450 km ten noorden van Perth en jullie ?
 
Hi welkom op het forum :lol: ik ben rick en ik ben 10jaar en ik heb een broertje van 4mitch en wij gaan al in junnie in australie wonen  :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :congrats: :congrats: :congrats: :clap:
 
Back
Top