Server problemen opgelost!

Lost

Administrator
De laatste tijd kwam het wel eens voor dat XPdite.net tijdelijk niet bereikbaar was. Tijdens mijn vakantie heeft de site zelfs een hele dag problemen gehad. Het bleek dat de server waarop de website draaide nogal onstabiel was. Ik heb toen besloten om de site te verhuizen naar een andere (nieuwe) server.

Deze verhuizing heeft gisteravond plaats gevonden, direct nadat ik had besloten de site te verhuizen. Het voordeel van de verhuizing (naast de verbeterde stabiliteit van de server), is dat er nog meer ruimte is om te groeien. Het zal nog wel een aantal jaren duren voordat we alle beschikbare ruimte en bandbreedte helemaal benutten :D. Een klein nadeel (voor mij dan :wink:), is dat de hosting hierdoor duurder is geworden. Maar daar vind ik vast wel een oplossing voor :wink:.
 
Lost said:
De laatste tijd kwam het wel eens voor dat XPdite.net tijdelijk niet bereikbaar was. Tijdens mijn vakantie heeft de site zelfs een hele dag problemen gehad. Het bleek dat de server waarop de website draaide nogal onstabiel was. Ik heb toen besloten om de site te verhuizen naar een andere (nieuwe) server.

Deze verhuizing heeft gisteravond plaats gevonden, direct nadat ik had besloten de site te verhuizen. Het voordeel van de verhuizing (naast de verbeterde stabiliteit van de server), is dat er nog meer ruimte is om te groeien. Het zal nog wel een aantal jaren duren voordat we alle beschikbare ruimte en bandbreedte helemaal benutten :D. Een klein nadeel (voor mij dan :wink:), is dat de hosting hierdoor duurder is geworden. Maar daar vind ik vast wel een oplossing voor :wink:.

He lost.
Misschien kan ik wat voor je betekenen.

Kun je mij wat specs toe doen komen, tenminste als je interesse hebt ? voornamelijk traffic wat je denkt nodig te hebben.

Dan zal ik ff kijken wat voor een mogelijkheden ik voor je heb, werk bij een ISP, vandaar.

Joost
 
Hoi Joost,

Bedankt voor het aanbod. Op het moment hebben we genoeg ruimte om te groeien, maar ik hou je aanbod in gedachten :wink:. We hebben voorlopig voldoende opslagruimte en bandbreedte. We hebben per maand zo'n 6000 bezoekers (waarvan gemiddeld 1500 uniek) die 300.000+ hits genereren. We hebben veel bezoekers die alleen lezen en (nog) niet posten. De Google advertenties op de portal zorgen er i.i.g. voor dat de kosten een beetje gedrukt worden.

Groeten,
Louw
 
Ik hoor het wel wanneer ik wat voor je kan doen.
Misschien als je straks definitief het koude kikkerlandje verruilt voor het heerlijke en mooie Oz.
Je weet iig dat het geen probleem is.

Succes
Joost
 
Back
Top