Settlers club in Adelaide

Carmen

Member
Iedere donderdagochtend van 10-12 ga ik naar een "settlersclub" in Adelaide.

Er komen vrouwen uit allerlei landen, maar ook veel australische vrouwen uit andere staten. Het is erg gezellig en je kan eventueel kleine kinderen meenemen. Er is meer dan genoeg speelgelegenheid voor ze.

Dus vind je het leuk om je ervaringen te delen en gewoon lekker te kletsen, kom binnenlopen als je zin hebt.

Het is in de Baptistische Kerk (maar staat volledig los van de kerk) op de Glynburn street in Leabrook. Als je op de Greenhill rd komt vanaf de stad ga je na het zwembad naar links Glynburn rd op en dan na een winkelcentrumpje zie je aan je linkerhand de kerk.

Er wordt een bijdrage van 2 dollar per keer gevraagd voor koffie en thee en we nemen af en toe wat lekkers mee.

Ik ben blij dat ik het toevallig hoorde via een andere moeder op school en wil het jullie niet onthouden. We gaan ook ongeveer eens per 2 maanden uit eten en zijn ook een weekendje weg geweest.

Voor meer info kun je me bellen (83701874) of mailen.

Groetjes Carmen

Hoi Carmen

Bedankt voor de tip! Wij gaan jan-07 richting Adelaide dus wellicht spreken we elkaar dan nog.

Groetjes
Marga

Ik reply maar even zelf om de settlers club weer even onder de aandacht te brengen.
Ik ben vanochtend weer geweest en het is altijd weer leuk om oude en nieuwe nieuwkomers te zien.

Dus voor de nieuwe dames in Adelaide.

Jullie zijn van harte welkom bij de Settlers Club.

Voor meer info, bel gerust 83701874

Groetjes Carmen

Hoi Carmen,
Wij arriveren volgens plan 2 oktober (zitten nu midden in de verhuisstress, verhuizers komen volgende week woensdag, daarna nog op vakantie!), en ik ben zeker van plan om snel te komen kijken met zoontje van net 2 dan. Had het ook al van een nicht van mijn man gehoord, zij (hoewel zelf Australische) kwam/komt ook regelmatig na een periode in Engeland.
Dus, tot 'binnenkort',
groetjes
Sunburnt

PS En ook leuk dat er weer eens postings in SA zijn....  :wink:

Back