Signature

M5

Moderator
Annemiek wat heb je met deze(hoe kom je erop) Signature" Startrekking acros the universe on the starship Enterprise under captain Kirk" Zo zijn er nog heel veel signature die voor de mensen iets betekenen, wat zit er bij jouw achter? :think:

Groetjes Sander  :up:

3 dagen terug was de makelaar bij ons en vertelde dat er voor ons(als we het huis nu dus in de verkoop zetten) niks anders opzat aols het huis met verlies te verkopen. SLIK, tis niet anders maar voor ons is het nu of nooit. Dit wetende laat je absoluut niet in je  koude kleren zitten, alles wat zo positief leek(financieele zin) was ineens negatief. 1 dag later kreeg ik bericht dat ik een baan aangeboden heb gekregen. Dus vandaar"na regen komt zonnen schijn"

Bassie zegt: Altijd blijven lachen!!! :-D :-D :-D

Waren jouw woorden geloof ik. Dacht dit ergens te hebben gelezen.

Groetjes,
Brit

Hoi Brit

Klopt, dat waren mijn woorden, maar Lin vond het tijd omdat maar eens te veranderen. Nu we het over veranderen hebben ik vond hem toch wel leuker als die ik nu heb, ik verander hem maar weer naar mijn oude. Tis een beetje verwarrend, begrijp er zelf ook niet zo veel meer van  :-D

Groetjes Sander!  :up:

Mijn signature onder aan mijn tekst is van een liedje. Gaat eigenlijk over Amerika  en het is tante Ursula, maar ik heb hem een beetje aangepast op onze situatie :) Mijn anders is een soort verdediging, mensen uit mijn omgeving zitten vaak te zeiken over dat ik wel een erg grote stap neem en blablabla, maar ik wil alleen maar doen wat ik wil.(Beetje moeilijk uit te leggen) Tiger just wanne jump  :cry:

Grtz Tanne  :cool:

Bassie zegt"altijd blijven lachen". Ik ben fan van Bassie&Adriaan  :-D ,altijd blijven lachen betekent dat je plezier in het leven heb( kan niet anders ) mensen die plezier in het leven hebben zijn mensen met een positieve instelling. Mensen met een positieve instelling, worden ouder, voelen zich goed, bereiken bijna altijd hun doel, en zijn plezierig in de omgang. Er kan een hoop gebeuren in je korte leventje, dus haal er uit wat eruit te halen valt, geniet ervan, kijk positief tegen het leven aan, en wat er ook gebeurt altijd blijven lachen.  :-D :-D :-D .Deze uitleg slaat eigenlijk ook op mijn sinature onderaan de tekst!

Star trekking across the universe. On the starship Enterprise under Captain Kirk! Star trekking across the universe, Allways going forward 'cause we've got no reverse.

Dit is een liedje van de Muppets en het is echt onwijs grappig!!
Maaar... ik ga em weer veranderen  :roll:

Back