Het is zover! Ik woon nu in Sydney. De laatste paar weken zijn zo snel voorbij gegaan. Visum aanvragen, verhuisdozen, administratie. Ik heb alles voorbij zien komen. Maar nu heb ik rust en ruimte en word ik haast gek van het niets doen. Mijn vriend zegt altijd dat ik nog geen 5 minuten kan stilzitten en daar zal hij ook wel gelijk in hebben. Maar voorlopig heb ik hier nog geen rijbewijs en ook nog geen baan. Ik ben dus veranderd van een Workacholic tot een huisvrouw, die wel 3 keer per dag aan het stofzuigen is. Mijn vriend vult zijn dagen met werk, maar komt gelukkig heel vaak thuis tussendoor. Zijn kantoor is om de hoek en dat is wel erg lekker. Wat ik hier allemaal ga doen, is nog even afwachten. Ik heb nu eindelijk de tijd om te doen wat ik al maanden wil. Lezen, schrijven, me rijbewijs halen en een beetje aan mezelf denken. De laatste jaren zijn als een week voorbij gevlogen en daarin heb ik nooit iets anders kunnen doen dan werken, zelf een weekje vakantie was er voor mij niet bij. Daar nam ik gewoon de tijd niet voor. Gelukkig greep mijn vriend net op tijd in en nam hij me mee naar dit mooie land. Waar ik nu al zo'n twee weken woon. Helaas ken ik hier nog niemand en heb ik nog niet veel gezien behalve mijn eigen woonwijk: Botany.
Hopelijk krijg ik wel snel een baan, want dat stil zitten is toch maar niets voor mij hoor maar ik heb mezelf wel beloof om iets meer aan mezelf te denken, misschien ontmoet ik hier wel leuke vriendinnen en vind ik tijd om te sporten. Ik hoop dan ook dat als ik hier ga werken ik dat in 3 of 4 dagen kan doen en niet meer zoveel als in Nederland :roll:
Hopelijk krijg ik wel snel een baan, want dat stil zitten is toch maar niets voor mij hoor maar ik heb mezelf wel beloof om iets meer aan mezelf te denken, misschien ontmoet ik hier wel leuke vriendinnen en vind ik tijd om te sporten. Ik hoop dan ook dat als ik hier ga werken ik dat in 3 of 4 dagen kan doen en niet meer zoveel als in Nederland :roll: