Sinterklaas...

Patricia

New Member
Nu bijna 2 jaar in Australie. We missen van alles (en niks!), maar het Sinterklaasfeest was altijd mijn lievelingsfeest en ook dat van mijn kids de laatste jaren. Vorig jaar hadden we iets met een "samenwerkingsverband" met Santa geregeld, zodat er op 5 december toch iets aankwam hier, maar dit jaar gaan we Sinterklaas opzoeken. Concordia, the Dutch Society van Newcastle, heeft een heus Sinterklaasfeest op zaterdag 4 december in Marmong Point, Central Coast. Voor ons een uurtje rijden, dus we gaan het maar eens zien. Het is een Sinterklaasfeest gecombineerd met een "Nederlandse Dag".... ben erg benieuwd. Wij gaan vooral voor die goedheiligman en zijn zwarte pieten.... Hoewel een poffertje of een suikerspin vast ook wel verorberd zal worden.
Ik heb wel gevraagd of Sinterklaas daadwerkelijk Nederlands spreekt aldaar en dat was het geval (in tegenstelling tot 70% van de kids die komen!!).... We shall see...
Groetjes Patricia
 
  • Like
Reactions: FOL
Wij zijn van plan om het sinterklaasfestijn op 6 Dec 2014 bij Concordia te vieren. Ik zal de eerste keer zijn voor mijn dochter van 2. Zijn er nog meer die hier naar toe zullen gaan?
 
Back
Top