Sinterklaas

Elle

XPdite Sponsor
Weten jullie toevallig of Sinterklaas dit jaar toevallig ook in december in Perth en omgeving rondstruint?
 
Geen idee.

Hij is 5 December in Nederland in ieder geval.

En deze "goed-heilig man" kan maar op 1 plaats tegelijk zijn!!

Misschien iets later in december?
 
nee dan is ie in belgie.

volgens mij kennen ze geen sinterklaas in australie en zal je het met de Kerstman moeten doen :)
 
Neeeeeeeeeeeeeee, dat meen je niet.
Dat hadden ze me niet verteld voordat ik naar Australie vertrok.
Dan mis ik die goedheiligman dus.
En ik ben nog zooooooooooooo braaf geweest dit jaar!
 
[quote author=Wilsil link=topic=5874.msg73941#msg73941 date=1161918299]
Neeeeeeeeeeeeeee, dat meen je niet.
Dat hadden ze me niet verteld voordat ik naar Australie vertrok.
Dan mis ik die goedheiligman dus.
En ik ben nog zooooooooooooo braaf geweest dit jaar!

[/quote]

Ik ook en ik zit in Nederland, maar mij slaat hij ook vaak over...
 
Catkin,
Misschien heeft de Sint al die jaren wel gespaard om je nu je IELTS certificaat te kunnen geven ... ???? ;-)

Perthpete
 
[quote author=perthpete link=topic=5874.msg73965#msg73965 date=1161940219]
Catkin,
Misschien heeft de Sint al die jaren wel gespaard om je nu je IELTS certificaat te kunnen geven ... ???? ;-)

Perthpete

[/quote]

Als dat zo is (en deze is voldoende) en hij geeft me dit keer ook een goedgekeurde skills assessment, ben ik hem zo dankbaar dat ik de eerst komende jaren geen cadeautjes van hem hoef. Dan mag hij mijn cadeautjes extra aan alle kinderen geven  :up:
 
Ik weet toch zeker dat ik Sint vorig jaar in Sydney uit een bootje heb zien stappen, dat was wel niet zo'n mooie stoomboot en het was ook wel geen Perth.
Maar goed, het is iets!

Ik weet wel dat ik het er warm van kreeg met die hitte in zo'n dikke habijt en kriebelbaard.

Mariette
 
Hoi

In Melbourne komt hij ook bij allerlei speelgroepen, borrelavonden en schooltjes.
Ik neem zonder meer aan dat ook in WA een sinterklaas pak ergens rondslingert.  Probeer de speelgroepen of het schooltje daareens.

Succes
SIdonia
 
De Sint komt dit jaar weer naar Sydney per roeiboot samen met iig 1 Zwarte piet, ik heb tevens begrepen dat hij dit jaar ook in Perth zal aankomen (hij was hier al in juni maar toen was ie een beetje de weg / tijd kwijt).

Zodra ik meer info heb zal ik het wel ff melden.

Cheers van een EX-Piet
 
Sint houd het niet alleen bij NL en Belgie hoor..  Ik heb als kind overal gewoond, van Thailand tot Afrika en Egypte en het Midden Oosten, en overal komt hij langs. Overal wonen tenslotte Nederlandse kindjes en als je genoeg kindjes bij elkaar hebt, kan je hem eens bellen oftie ook bij hun langs komt....
 
Gisteren begon die van mij over de Sint.  ja je gelooft het niet 9 jaar!  Oh ik ben benieuwd of hij weer komt.
Ik "Nou meid moet je wel meer Nederlands praten anders weet hij niet dat er hier Nederlandse kindjes wonen!!!!!"  Ben benieuwd. 

Sidonia
 
Back
Top