ski instructeur

Funky Lady

XPdite Sponsor
hallo allemaal

Ik was heel erg benieuwd of iemand ervaring heeft als ski instructeur in Australie, of daar iets vanaf weet. Ik ben namelijk van plan om mijn lesgeef diploma te halen. Maar omdat ik wil emigreren naar Australie vraag ik me af of ik het beter hier in Oostenrijk kan doen of wachten en  in Australie dat doen? En als ik het dan in Oostenrijk zou halen, het gaan dan om je Anwarter, kan ik daar ook wat mee in Australie. En andersom natuurlijk ook kan ik iets met een australisch diploma in Oostenrijk?

En heeft iemand ervaring met de ski opleidingen in Australie?

Wie kan mij wat meer vertellen.......

groetjes elzelien

Hoi Elzelien
Wat jij waarschijnlijk bedoeld is Austria [sub](=oostenrijk) :wink:!!!!  [/sub] als je snel kijkt dan lijkt het misschien op A.U.S.T.R.A.L.I.A. Maar helaas,... het is niet het zelfde land.  Australië is namelijk een land aan de anderen kant van de wereld. Dat land bestaat voor het grootste deel uit droog door land waar het geregeld warmer is dan 30graden....sneeuw???? tja.......pas geleden hebben we gezien dat het wel kan maar dat was voor het eerst in 30jaar Bij Melbourne heb je wel de snowy mountains  maar van horen zeggen is dat maar 1 berg waar een klein beetje  sneeuw ligt voor de rijke ozzies. Of ze daar ook completen ski leraren opleidingen hebben dat weet ik nie... en of je daarna nog wat aan het diploma hebt da weet ik ook nie...?
Kort gezegd: Haal het diploma maar in Austria  :|

[sub]Sorry Bear is vandaag in een vervelenden bui....:p :cool:   [/sub]

greatzz Bear

He Bear, cheer up! :) Dit ziet er toch niet zo slecht uit?
pb3.jpg

Snowy Mountains, Perisher Blue: Blue Cow.
(www.ski.com.au)

?? Ik zie alleen een blauw scherm met unauthorised van ski.com.au ...5minuten gooi hem wel eventjes op ozzone..
skicam.jpg

[sub]hihihi unauthorised my ars :evil:[/sub]

Oeps, en het leek me nog wel zo leuk om een live snow-cam op het forum te hebben. Je mag ook niets meer 'lenen' tegenwoordig...

Back