slechte financien dus LENEN

maverick

New Member
G-day allen

Ik heb een vraagje die ik nniet zo snel kan vinden.
Ik heb nu nog een koophuis en dat moet verkocht worden. (of ik nu wel of niet ga)
daar blijft alleen een restschuld van over die opgelost moet worden.
Zijn er mensen hier die een soortgelijke ervaring hebben?
MAW, je hebt een lopende (behoorlijke) lening terwijl je wil emigreren
Hoe heb je dat opgelost.???

Ik heb al wel navraag gedaan en het blijkt dat je een lening mee kan nemen naar australie. maar wat betekende dat voor je visum aanvraag. Hoe werd dat behandeld??

Ik weet dat leningen in australie niet makkelijk te krijgen zijn, en als je partner daar niet voldoende financien heeft voor een spousevisa hoe kan je dat dan het beste oplossen.

Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen, tips of opmerkingen.

alvast bedankt voor jullie hulp
marco

Wij zitten ook met schulden,die moeten toch eerst afgelost worden voordat je het land uit mag.
In 2008 zijn de schulden afgelost,of misschien wel eerder maar voor die tijd komen we sowieso niet in aanmerking voor een visum.
Als ik jouw was zou ik eerst die lening aflossen,je gaat ook met een prettiger gevoel emigreren(lijkt mij)als je schuldenvrij bent.

Succes ermee,Clair.

Hoi Maverick,

Ik heb op het forum gelezen dat je met een hypotheekschuld wel gewoon het land uit mag, misschien is dat wellicht een idee?
Wij zijn ook van plan om ons koophuis te verhuren, misschien een idee? dan hoef je niet zo lang te wachten.... :-(

Wat dan ook de juiste manier is om het land te verlaten en elders overnieuw te starten... er wordt niet naar gevraagd bij je visum aanvraag. Zover ik weet kun je gewoon gaan zolang je maar aan je verplichtingen blijft voldoen.
De beste manier is gewoon bij je bank informeren.

Back