smiley's

kat

Active Member
Ik vroeg mij af hoe het komt dat ik geen smiley's meer in mijn berichten kan zetten?
Is dit veranderd?
 
Ik vroeg mij af hoe het komt dat ik geen smiley's meer in mijn berichten kan zetten?
Is dit veranderd?


Als je op smiley drukt en dan op "^" drukt kun je zelfs grotere smileys kiezen.

Cheers,

imagesCAF82V5N.jpg
 
Ik vroeg mij af hoe het komt dat ik geen smiley's meer in mijn berichten kan zetten?
Is dit veranderd?
Nee hoor, je kunt nog steeds smilies gebruiken. Als ik via mijn (crappy) Android telefoon een bericht plaats, dan zie ik het editor menu (bold, italic, underline en ook smilies) niet. Misschien dat je dat bedoeld? Je kunt dan nog wel de smilie bb-codes gebruiken, bijvoorbeeld : ) (zonder spatie) wordt :), of : up : wordt :up:.

Op een tablet of een pc zie je als het goed is het editor menu wel en werkt alles naar behoren.

Edit:
Is er iemand wiens telefoon het editor menu wel laat zien?
 
Dat is het nu net, ik zie in het edit menu wel bold, italic enz, maar geen smilies meer (vroeger wel), en ik vroeg mij dus af waarom...
 
ik gebruik nochtans nog dezelfde laptop als voorheen, dus daar kan het dan toch niet aan liggen?
Vreemd...
 
internet explorer.
Ik heb effe geprobeerd met Firefox en daar gaat het inderdaad wel.
Is daar een verklaring voor want vroeger ging dat wel met explorer?
 
nu ik het nog es probeer... Ik heb eigenlijk helemaal niks van die icoontjes
Enig idee hoe dat komt?
Hebbie Internet Explorer?
internet explorer.
Ik heb effe geprobeerd met Firefox en daar gaat het inderdaad wel.
Is daar een verklaring voor want vroeger ging dat wel met explorer?
Die verklaring heb ik je waarschijnlijk hierboven al gegeven.
Kijk even onder "Tools" "Compatiblity View Settings".
Asl XPdite ge-add is, krijg ik geen rij met ikoontjes.
Als ik Xpdite verwijder, krijg ik wel weer de rij met ikoontjes.

Bart
 
internet explorer.
Ik heb effe geprobeerd met Firefox en daar gaat het inderdaad wel.
Is daar een verklaring voor want vroeger ging dat wel met explorer?

Kan ook komen door Windows 8 of 8.1, mijn IE doet daar soms ook niet wat ik wil, maar met de oude IE somehow wel kon.

Daar zou een probleem in kunnen schuilen .... lange leve WIN 8 :)
 
  • Like
Reactions: kat
Als XPdite momenteel in je compatability view lijst staat, dan zie je inderdaad geen emoticons. Je zult XPdite dan even moeten van de lijst moeten halen. Als compatibility view uit staat voor XPdite, dan weet ik niet wat er aan de hand is. Welke versie van Internet Explorer gebruik je?
 
Back
Top