SOL en S(C)OL 2016-2017

Wij staan ook nog op de Sol lijst. Alleen weet iemand hoe vaak de skilled nomination list (sub 190) wordt aangepast bij een staat. Die van Queensland is bijvoorbeeld nog van 2013 volgens mij.
 
Wel verwacht, maar toch fijn dat secondary school teacher er ook echt op is blijven staan☺️ Is dat in ieder geval een mogelijke route!
 
Ben even kwijt hoe het nu ook alweer zat. Management Accountant staat op de SOL. Wij hebben state sponsorship nodig om aan puntenminimum te komen. Moet MA voor state sponsorship nu op de SOL staan of op de specifieke state lijst? Sorry hoor, bomen en het bos.... Het draait soms een beetje voor mijn ogen...o_O
 
Ben even kwijt hoe het nu ook alweer zat. Management Accountant staat op de SOL. Wij hebben state sponsorship nodig om aan puntenminimum te komen. Moet MA voor state sponsorship nu op de SOL staan of op de specifieke state lijst? Sorry hoor, bomen en het bos.... Het draait soms een beetje voor mijn ogen...o_O

Correct me if I'm wrong.
maar volgens mij moet het betreffende beroep dan op de CSOL staan, dus de regionale SOL-lijst, voor de extra 5 punten. dat is dan voor een visum 189/190.
 
Als social worker zit je ook altijd goed! (visumtechnisch)
 


OFX
Back
Top