SOL per 1 juli

ow, goed dat je eventjes plaatst, geen erg in dat we weer een jaartje verder zijn..... Gelukkig voor mij niets in het negatieve veranderd, hoop voor de rest ook niet!

Blijft altijd weer 'grappig' wat er af gaat en bij komt. (met hele dikke quotes om grappig)

Bedankt voor het plaatsen Ronald! Helaas voor mij geen nieuwe ingang, maar dat had ik ook wel verwacht. Ben benieuwd of er voor anderen nog nieuwe kansen zijn.

Ook voor mij nog geen nieuwe ingang. Wat ik eigenlijk al wist, en mij daarom vanaf het begin al concentreer op een State Sponsorship. En waar ik eerst dacht dat er maar 1 staat was die daar voor in aanmerking kwam, zijn het er inmiddels 2. Positief blijven ;)

Pfiew, toch een zucht van verlichting, secondary school teacher staat er gewoon weer op. Dank voor het plaatsen Ronald74!

@Ronald en Cappuccino, mag ik vragen wat jullie beroep is? Want er staan best veel verschillende beroepen op.
Je zou bijna zeggen: zoek er eentje uit. Maar, je moet waarschijnlijk ook aan kunnen tonen dat, als je je aanmeldt voor een beroep, je diploma's er ervaring hebt daarvoor? Just curious....

Hoi Oekie, zelf ben ik bouwkundig inspecteur. 10 jaar aantoonbare ervaring en daarvoor de juiste diploma's. Stond "building inspector" nu ook op de SOL, zou dat de aanvraag iets "eenvoudiger" maken. Maar zoals ik al schreef, een State Sponsorship visa behoort vooralsnog tot de mogelijkheden. Er is nog hoop ;)

Hi Oekie! Ik ben diëtist, dat is dus wel specifiek. Ik zou heel graag er eentje uit de lijst willen pikken, maar ja dan die skills assessment hè... Op de lijst van SA staat mijn beroep sinds januari, er is nog een mogelijkheid!

Hoi Oekie, zelf ben ik bouwkundig inspecteur. 10 jaar aantoonbare ervaring en daarvoor de juiste diploma's. Stond "building inspector" nu ook op de SOL, zou dat de aanvraag iets "eenvoudiger" maken. Maar zoals ik al schreef, een State Sponsorship visa behoort vooralsnog tot de mogelijkheden. Er is nog hoop ;)

kijk that's the spirit! Er zijn meer stenen nodig om een muur voor je op te trekken ;)

Je zou bijna zeggen: zoek er eentje uit.

haha, zo makkelijk werkt het niet :rolleyes:

Maar, je moet waarschijnlijk ook aan kunnen tonen dat, als je je aanmeldt voor een beroep, je diploma's er ervaring hebt daarvoor? Just curious....

Zeer zeker dat je wat aan moet tonen. Ondanks dat we twee beroepen hadden om uit te kiezen zijn we nog een maand of 7 in de weer geweest met Vetassess om het goedgekeurd te krijgen. Als je werkverleden en opleiding niet 100% overeen komen met de SOL heb je een leuke (maar niet onmogelijke) uitdaging. Ons bureau heeft hier ongelofelijk bij geholpen.

Back