Soldaat van Oranje / Soldier of Orange

PauldeJong

New Member
Hallo allemaal,

Ik ben niet zeker of dit wel de juiste plaats is maar probeer het toch maar....

Ik ben al een tijdje op zoek naar Soldaat van Oranje (Soldier of Orange) op dvd. Deze zou dan of regio 4 or regio vrij moeten zijn zodat ie in mijn Australische dvd speler werkt. Heeft iemand deze film op dvd en wil m kwijt of weet iemand wellicht ergens in Australie waar ik dit item te pakken kan krijgen?

Trouwens: Ook andere Nederlandse films van rond dat era (zoals De Lift etc) kunnen leuk zijn natuurlijk :up:

Alle hulp/info wordt gewaardeerd!

Paul
 
Hm ik weet dat mijn moeder hem op dvd heeft. Maar die woont in Nederland en kan hem niet kopieeren. Dus helpen kan ik je daar niet mee.... :|
Maar misschien dat je vrienden of familie in Nederland kan vragen of ze er naar uit willen kijken?

Groetjes Lin
 
Waarom bestel je hem niet gewoon bij www.bol.com ofzo link

Of kijk anders op http://elcheapo.nl voor de beste prijs. Hoewel hij in de aanbieding is bij bol  :up:.
 
Let wel op dat als je hem besteld via een Nederlandse site, de DVD waarschijnlijk regiocode 2 heeft en niet afgespeeld kan worden op je Australische DVD-speler.
 
[quote author=Lost link=topic=5245.msg66400#msg66400 date=1153827394]
Let wel op dat als je hem besteld via een Nederlandse site, de DVD waarschijnlijk regiocode 2 heeft en niet afgespeeld kan worden op je Australische DVD-speler.
[/quote]Mits je DVD-speler natuurlijk regio vrij is  :wink:
 
En dat is juist het probleem, Paul z'n DVD-speler is niet regiovrij: :roll:

[quote author=PauldeJong link=topic=5245.msg66384#msg66384 date=1153822132]
Deze zou dan of regio 4 or regio vrij moeten zijn zodat ie in mijn Australische dvd speler werkt.
[/quote]
 
Inderdaad, ik heb helaas geen regio vrije dvd spelers. Zelfs in mijn laptop en desktop zijn ze gelocked op code 4 :cry: Ik kan de dvd dus wel bestellen in Nederland (regio 2) of the USA (regio 1), maar dan kan ik m alsnog alleen maar als vreselijk dure onderzetter gebruiken :| Vandaard dat ik dus ofwel een versie met code 4 danwel een versie met code 0 (regio vrij) aan het zoeken ben.

Ik blijf volhouden...

Groetjes en tot zover in ieder geval bedankt!

Paul
 
Hi Paul,

Ik heb hem hier in Perth kunnen huren op DVD in PlanetVideo videotheek... Ik weet niet waar jij zit in Australie en of er eventueel een grote videotheek met een buitenlandse filmsectie is bij jou in de buurt...

Anne Marie
 
[quote author=PauldeJong link=topic=5245.msg66434#msg66434 date=1153873670]
Zelfs in mijn laptop en desktop zijn ze gelocked op code 4 :cry:
[/quote]

maar je kan 'm wel regio vrij kopieren met DVD shrink
http://www.mrbass.org/dvdshrink/
 
[quote author=suske link=topic=5245.msg66492#msg66492 date=1153933062]
maar je kan 'm wel regio vrij kopieren met DVD shrink
[/quote]
Hmm ik dacht dat je dat niet mocht zeggen :wink: Trouwens, moet je natuurlijk wel eerst de dvd hebben alvorens je dat kunt doen...

Anne Marie: Bedankt; Ik zal nog eens navragen bij de videotheken in de buurt - misschien kunnen ze m bestellen of zo, je weet maar nooit! Wellicht moet ik ervoor naar een wat grotere plaats dan "wonderful sunny Lawson" maar dat is op zich geen probleem (ben dagelijks in Sydney en kom onderweg langs zat winkelcentra)
 
Misschien is het mogelijk je dvd-speler regiovrij te maken? Op deze site http://www.videohelp.com/dvdhacks staan codes voor veel dvdspelers.. Bij mij lukte het :)

Succes  :up:
 
Back
Top