Sonja Bakkeren in Adelaide

wil

New Member
Hai luitjes,

Life style change met Sonja Bakker en haar boek. Ik ben nu 2 weken bezig en met resultaat. Ik ga door maar kan een aantal door haar genoemde producten niet vinden. Iemand van jullie die ook aan het bakkeren is geslagen en mij wat tips kan geven? Ik doe het samen met een vriendin en eerlijk gezegd komt de yoghurt ons een beetje de neus uit.
Wie kan ons helpen?
:smile:groet Wil
 
  :cry2: SONJA..... :w00t: :w00t:  Bakker  :w00t: :whip:

:grin:

Jack :evil:
 
Sonja Bakkeren ? Heb je zoveel ruimte om je heen om te bewegen dus lekker  :Cooking: & BBQ'en !!
Ze zouden het als verboden lectuur moeten aanmerken  :devil:

Gr,
Johan
 
Goed van je Wil, dat je aan de slag bent gegaan. Helaas kan ik je niet helpen, maar succes en volharding gewenst! En mocht je een fiets of wandelmaatje zoeken, kunnen we eens proberen iets af te spreken (na onze verhuizing...).

Groetjes
Sunburnt
 
heb ik iets gemist  :? :? sonja bakkeren, what the hell?? zo lang ben ik toch niet weg uit NL




[size=7pt](in ieder geval niet lang genoeg, blijkbaar...?!)[/size]
 
[quote author=Bear link=topic=9230.msg124800#msg124800 date=1220713246]
heb ik iets gemist  :? :? sonja bakkeren, what the hell?? zo lang ben ik toch niet weg uit NL




[size=7pt](in ieder geval niet lang genoeg, blijkbaar...?!)[/size]
[/quote]

Het werkt zo: Je zet een DVD op van ene Sonja Bakker en plots heb je geen honger meer als je haar hoort praten.
Schijnt goed voor de lijn te zijn.
 
[quote author=Dijnnas link=topic=9230.msg124847#msg124847 date=1220778329]
Het werkt zo: Je zet een DVD op van ene Sonja Bakker en plots heb je geen honger meer als je haar hoort praten.
Schijnt goed voor de lijn te zijn.
[/quote]
Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik haar voor het eerst op TV zag. En ik ben nog wel Noord-Hollander.

Bart
 
Joh mensen wat zijken jullie sonja bakker toch af zeg :p
Man weet je hoe goed dat dieet werkt! en dat alleen met gewoon normaal eten.. Geen rare shakes of repen ofzo. Beter kan het niet toch.
Sorry Wil, ik heb geen idee waar je de producten kan halen aangezien ik nog in het koude NL woon, maar Keep up the good work! ;)
xx gwen
 
Hoi Wil
helaas geldt voor mij dat ik de overtollige kilootjes niet in Nederland heb kunnen achterlaten en ben ik hier driftig aan de slag gegaan met het Ultra Light programma van de apotheker. Voor dit dieet hoef je geen speciale dingen in huis te halen en eet je erg gezond. Als je nog niet gewend bent aan de hoeveelheden die je hier op je bord krijgt, dan zul je zeker geen honger hebben.
Voordeel is dat alle ingredienten gewoon verkrijgbaar zijn.
Succes er mee en volhouden hoor.

ps ik loop elke dag een uurtje op het strand. Heerlijk... wie weet kom ik je nog eens tegen.

Manon
 
Back
Top