Spannend....

lenie

New Member
Hoi allemaal...even voorstellen dus. Mijn naam is lenie. Ben 54 jaar sinds 11 jaar getrouwd met n Aussie die nu met mij in Nederland woont en sinds kort heb ik mijn visum aangevraagd. Alles ligt nu in Berlin dus we wachten geduldig ☺af.... De planning is jan 2017 naar adelaide te verhuizen dus het word en is een spannend jaar

Hoi.... Ja hoor. We zijn elke 2 jaar naar Oz geweest. De kinderen van mijn man wonen nog in australia. Weprobeerden elke keer 5 tot 6 weken te gaan en in de jaren dat we niet gingen kwamen zijn Kids meestal 2 tot 3 maanden naar Nederland. Heb altijd gezegd dat als mijn kinderen opzich zelf wonen we graag daar naar toe wilden gaan dus het is niet onverwacht of zo... trouwens onverwacht naar australia gaat niet zo makkelijk

... trouwens onverwacht naar australia gaat niet zo makkelijk[/QUOTE]

Daar sla je de spijker op zijn kop! Succes met je visum en natuurlijk welkom op het forum!

Wauwwww....ik heb n visa... afgelopen dinsdag werd ik gebeld Door mijn emigratie agent. Mijn visa is goedgekeurd dus het avontuur kan beginnen. We moeten voor 5 febr in Australië zijn dus nu begint het grote aftellen. Natuurlijk hebben we al veel voorbereid maar omdat we te horen kregen dat het wel 12 tot 18 maanden kon duren gaat het nu wel erg snel. Precies 9 maanden.... Gelukkig hebben we geen huis te verkopen en al heel veel opgeruimd (lees weggegooid en gegeven ) toch kunnen we nu echt af gaan strepen. Familie is al ingelicht... werk ook en nu zoek ik eigenlijk een checklist wat te doen en niet te vergeten. Weet iemand hier of die ergens rondzwerft op deze site? Alvast bedankt voor jullie tips.

Welkom!
Een gelopen race, mooi hoor.
En wat betreft lijstjes zit je bij de familie Bang goed.

Back