Spellen

tweety

XPdite Sponsor
Morgen ga ik met wat vrienden een bordspel spelen, dit is iets wat we regelmatig doen (tja je moet wat he). Zelf heb ik maar een paar van deze spellen in het bezit, nou heb ik zojuist even gezocht of ik ze in Australie een online shop kon vinden maar dit is mij dus zo 123 niet gelukt. Weet iemand of deze spellen gewoon te verkrijgen zijn of moet ik toch nog wat in Nederland aanschaffen, moet ik overigens nog wel wat mensen zo gek krijgen om mee te doen.
Mocht je zoiets hebben van waar heeft ze het over, hierbij een lijstje spellen welke tot mij favorieten behoren;
El Grande
Reef Encounter
Puerto Rico
Attila
enz enz

Groetjes Chantal
 
Zou toch zielig zijn voor alle Australische kindjes als erg geen spelletjes verkocht werden....
 
Hey,
Wat grappig! Wij doen dit ook elke 2 weken met vrienden (een stuk of 10 man). "sunday gaming" noemen we het en het is elke keer bij iemand anders. Diegene organiseert het dinner en het is eigenlijk gewoon een excuus om bij te kletsen wijn te drinken en een leuke avond te hebben... Maar desalniettemin vinden we de spellen ook echt leuk om te doen!
Onze favorieten zijn:

Tempus
Puerto Rico
Power grid
Formula DE
Tigris & Euphrates

Die spellen zijn hier allemaal te kijken.
Voor een lijst met goede spellen kan je naar www.boardgamegeek.com gaa
En voor de spellen (wij wonen in Perth) kan je gewoon naar de stad en daar is een Games winkel. Ik denk dat elke grote stad er wel een heeft.

Succes,
Groetjes Ivette
 
Bedankt Yvette  :up:

Inderdaad de spellen zijn leuk om te spelen, maar zeker de gezellige avond/dag die je hebt is nog belangrijker, dit is dan ook iets wat ik wel ga missen.

@ Linda
Tuurlijk verkomen ze spelletjes voor Australische kinderen alleen de spellen waar ik het over had worden niet door kleine kinderen gespeelt maar meer door tieners en nog meer door volwassenen.
 
Zo te horen zijn er weer veel nieuwe spellen bij gekomen.
Wij hebben al onze spellen verkocht in Nederland alleen Risk meegenomen. Blijft leuk.
@Chantal veel plezier vanavond en in Australie zal je ook wel weer spelletjesfreaks tegen komen.

Erna
 
Back
Top