sponseren onmogelijk??????

spankeren

New Member
hoi allemaal,

Wij (me man , twee kids en ik)gaan emigreren naar australie op basis van mijn paspoort (New- Zealand ) 444, en me man op een family relationship
visa (461).
Helemaal geweldig natuurlijk ik heb inmiddels me paspoort binnen , en we willen nu voor Ron z,n visa aan de slag.
Maar nu komt het , ik ben eenigst kind en mijn vader & moeder willen ook heeel graag naar oz emigreren me vader word 65 volgend jaar  en krijgt dan z,n pensioen , en ze zouden hun ouwe dag graag bij ons en natuurlijk hun kleinkinderen willen doorbrengen.
Wij dachten echt dat dit ook wel kon nadat wij er twee jaar wonen , en dan hun te sponseren nou vergeet ,t maar !!!!!!!!.
Dit kan alleen maar als je op een skilled- visa gaat.
Alleen dan kun je na twee jaar perment - recidence aanvragen of australian citizen worden , en dan sponseren.
Dat betekent dus dat wij omdat we geen skilled -visa hebben dit nooit kunnen doen!.
Alleen als me ouders iets van 800.000 aus dollar betalen ,dat hebben ze dus niet!.
heeft iemand misschien een oplossing , please help!!!!!!!!!!!!!!

Mijn de-facto spouse wordt na twee jaar omgezet naar permanent (als ik me niet misdraag  :wink:) ...ik geloof dat je dan wel kan sponsoren.
Het lijkt me sterk als dat met een spouse niet zo is. Heeft DIMIA geen info?

Succes!

Marco

Je kunt inderdaad pas sponseren als je permanent resident bent of Australian citizen, maar dat is niet afhankelijk van een skilled visum!
Ik zal even voor jullie meezoeken wat de mogeliujkheden zijn en laat nog van mij horen.

:l
ol:bedankt voor jullie reactie hierdoor zie ik weer een beetje dat er toch misschien nog wel wat aan te doen valt :up:
Ik ben normaal gesproken ook van mezelf een optimist , maar door het bericht de afgelopen week van het emigratie-buro
werd alles wel erg zwart :|
We hebben dan ook besloten om alles op alles te zetten en het tot op de bodem uit te zoeken.
Maar wilbert wij hadden begrepen dat je alleen maar een perment resident of australian citizen kan worden als je een skilled - visum heb!?

in iedergeval alvast bedankt !!!!!!!!!!!! :-D :up:

nee hoor, er zijn gelukkig meer mogelijkheden....! Bijv. eerst gesponsord worden door een werkgever, en na 2 jaar kun je je tijdelijk visum overzetten naar permanent.

zo geloof ik ook als business owner, en ik vergeet hier vast nog meer......! Volgens mij als je 2 jaar tijdelijk woont kun je citizen worden.

Gr. Sab

Back