Sponsor gezocht agrarische sector

pieter en simone

New Member
Hallo allemaal,

Wij zij op zoek naar een job sponsor in de agrarische sector .
Wij hebben onze opties bekeken om te gaan wonen en werken in Australie onze optie is een 457 visum eerst voor 4 jaar en daarna permanent hiervoor zoeken we dus een sponsor.
Mijn man wil graag als farmhand/manager of bij een loonbedrijf aan het werk.
Ik heb vernomen dat het erg moeilijk is om vanaf hier een sponsor te vinden vooral in de agrarische sector , ik weet wel dat er veel vraag is op farm's.
Sponsors zoeken in deze sector is vooral moeilijk omdat de boeren en loonbedrijven bijna nooit een advertentie zetten ( eigenlijk is het het zelfde als in nederland)
Dus kan iemand ons helpen ?

Weten julli een boer/loonbedrijf die iemand nodig heeft of weet je site's die ik kan bekijken of iets dergelijks, het liefst in Victoria maar we staan ook nog open voor andere opties.

Alvast bedankt groetjes Simone
 
Ik denk dat behalve dat het moeilijk is om in de agrarische sector een baan te vinden vanuit Nederland (kijk eens op: harvesttrail.com.au) er ook meespeelt dat dit soort werk vaak seizoensgebonden is. Dit zal het extra moeilijk maken. Ook denk ik dat hier de crisis ook banen heeft geeist.

Misschien een idee om op vakantie naar OZ te gaan en dan op zoek te gaan naar werk?
 
Back
Top