sylvia en rob
XPdite Sponsor
hallo allemaal,
ik heb een paar vraagjes, maar eerst in het kort onze situatie.
wij zijn 9 jaar getrouwd en hebben een dochter van 5 jaar. ik zelf heb nog 2 dochters van 16 en 13 jaar oud.
ik heb een australisch paspoort en die van de kinderen zijn onderweg.
nu moet ik voor me man dus een spouse visum aanvragen.
mijn man werkt fulltime en ik parttime. hij verdient dus veel meer dan ik.
daar komt ie: kan ik dan zijn sponsor zijn? met mijn loontje zou ik nooit het hele gezin kunnen onderhouden.
ik werk als zelfstandige als huishoudelijke hulp in de thuiszorg. is een jaaropgave voldoende bewijs voor je inkomsten? de werk overeenkomsten die ik heb zijn er nl zoveel doordat ik op veel verschillende adressen voor korte duur werk. als ik die allemaal moet laten vertalen, mag ik wel wat uurtjes meer draaien$$$$$.
wanneer je zolang getrouwd bent, kan het toch eigenlijk geen problemen geven, of wel?
zijn er mensen met een soortgelijke situatie die het visum toch niet kregen?
mijn man kan in iedergeval voor het zelfde bedrijf blijven werken, waar hij al 20 jaar in dienst is.
hij heeft geen strafblad of zo. dan moet het toch lukken? :?
cheers sylvia
ik heb een paar vraagjes, maar eerst in het kort onze situatie.
wij zijn 9 jaar getrouwd en hebben een dochter van 5 jaar. ik zelf heb nog 2 dochters van 16 en 13 jaar oud.
ik heb een australisch paspoort en die van de kinderen zijn onderweg.
nu moet ik voor me man dus een spouse visum aanvragen.
mijn man werkt fulltime en ik parttime. hij verdient dus veel meer dan ik.
daar komt ie: kan ik dan zijn sponsor zijn? met mijn loontje zou ik nooit het hele gezin kunnen onderhouden.
ik werk als zelfstandige als huishoudelijke hulp in de thuiszorg. is een jaaropgave voldoende bewijs voor je inkomsten? de werk overeenkomsten die ik heb zijn er nl zoveel doordat ik op veel verschillende adressen voor korte duur werk. als ik die allemaal moet laten vertalen, mag ik wel wat uurtjes meer draaien$$$$$.
wanneer je zolang getrouwd bent, kan het toch eigenlijk geen problemen geven, of wel?
zijn er mensen met een soortgelijke situatie die het visum toch niet kregen?
mijn man kan in iedergeval voor het zelfde bedrijf blijven werken, waar hij al 20 jaar in dienst is.
hij heeft geen strafblad of zo. dan moet het toch lukken? :?
cheers sylvia