Sponsored visa, en daarna?

JD1978

New Member
Hallo,

Stel dat ik op een sponsored visa via een werkgever aan de slag kan. Kan ik dan in een later stadium ook een ander visa krijgen? Als ik bijvoorbeeld na enkele jaren een andere baan zou willen of iets dergelijks?

Hi,

Je kunt ook met een sponsorship van werkgever wisselen mits je natuurlijk een werkgever vindt die je visum over wil nemen. Je sponsorship is voor maximaal 4 jaar.

Door ons sponsorship konden wij een versneld permanent residency visum aanvragen, subclass 175. Er zijn een aantal opties wat dat betreft aangezien je beroep gewild is (mits die niet van de SOL lijst af is gehaald in de tussentijd).

Hi,

Je kunt ook met een sponsorship van werkgever wisselen mits je natuurlijk een werkgever vindt die je visum over wil nemen. Je sponsorship is voor maximaal 4 jaar.

Door ons sponsorship konden wij een versneld permanent residency visum aanvragen, subclass 175. Er zijn een aantal opties wat dat betreft aangezien je beroep gewild is (mits die niet van de SOL lijst af is gehaald in de tussentijd).

Dank je voor je reactie. Ik zie dat je in Broome woont, hoe is dat?
Aangezien ik in de Olie & gas sector werk zal onze focus op Perth liggen... Er lopen nu een paar lijntjes bij bedrijven en nu maar hopen hopen hopen....

Klinkt interessant!

Broome is super! Klein maar fijn en precies groot genoeg voor ons. Wel een extreem klimaat zo in de tropen, maar schitterende natuur waar we van houden. En nu komt de winter er aan die in de tropen perfekt is :)

Succes ermee!

Dank je wel!

Het is weer een goede oefening om aan een "slechte" eigenschap te werken... Ik ben nogal ongeduldig haha.. En nu check ik om de 10 minuten mijn mailbox op berichten uit Australie... Hele opgave zo haha

Back