Sponsorship in de woningbouw!???

Leentje

New Member
Helaas word het ons ook niet makkelijker gemaakt om via een makkelijke weg Australie binnen te komen

Doordat onze Vetasses (door een emigratiebureau) een paar dagen té laat is ingedient, is er een regeltje veranderd, waardoor mijn behaalde MBO diploma (in een keer) niet meer voldoende is voor de beroepserkenning :cry:
Helaas gaf het emigratiebureau géén verdere opties aan dan alleen een HBO opleiding hier een nederland te gaan volgen. 4jaar opleiding zit er voor mij niet meer in.

We zijn het een en ander uit aan het zoeken om eventueel toch een makkelijkere manier te vinden, maar helaas hebben we nog niets gevonden.

Wel hadden we in ons hoofd om evt. diverse detacherings bureau's in australie aan te schrijven met de hoop daar een Sponsorhip uit te halen. Wie niet waagt wie niet wint...

Misschien dat iemand op dit forum ons een eindje verder kan helpen in de goede richting.

Ik werk alweer bijna 7jaar als bouwkundige. Ben momenteel werkzaam als "Technische adviseur"(opzichter) bij een Woningbouwcooperatie. En zou graag dit werk in Australie voort zetten. Evt. bij de gemeente/woningbouw/een vastgoedbedrijf/ ontroerendgoed zaak.

Zijn er mensen die bij een Woningbouwvereninging/gemeente werken!?

Grz. Leonie

Back