Bartman
XPdite Sponsor
Ik ben sinds kort begonnen bij een klein bouwbedrijfje in Adelaide. Ze werken met name voor verzeringsmaatschappijen, wat zoveel wil zeggen dat we in actie komen als er water/brandschade is, of wanneer er een D*ckhead door de gevel heen is gereden met zijn auto.
Het bedrijf heeft zo'n 15 man maar groeit sterk. Er zijn een paar bricklayers, cabinetmakers, painters, general builders en labourers. Men is op zoek naar een Carpenter/Joiner uit de bouwwereld. Mocht er iemand uit Nederland geinteresseerd zijn, dan bestaat de mogelijkheid tot sponsoring. Je moet in ieder geval wél je skills al geasessed hebben.(slecht nederlands maar je begrijpt me vast wel)
Mocht je interesse hebben, stuur me dan maar een PM.
Bart
Het bedrijf heeft zo'n 15 man maar groeit sterk. Er zijn een paar bricklayers, cabinetmakers, painters, general builders en labourers. Men is op zoek naar een Carpenter/Joiner uit de bouwwereld. Mocht er iemand uit Nederland geinteresseerd zijn, dan bestaat de mogelijkheid tot sponsoring. Je moet in ieder geval wél je skills al geasessed hebben.(slecht nederlands maar je begrijpt me vast wel)
Mocht je interesse hebben, stuur me dan maar een PM.
Bart