sponsorship

Bas en Kerstin

New Member
Hallo allemaal,
Mijn naan is Bas en ik heb vandaag tehoren gekregen dat er een mogelijkheid is dat ik een sponsorship kan krijgen op tasmanie.(ze zijn het aan het uitzoeken)
Kan iemand mij iets vertellen over wat er allemaal bij een sponsorship komt kijken en wat je er zelf voor moet doen?
MVG Bas

Hoi Bas,
welkom op het forum!
Wat voor soort sponsorship heb je het over?? Dat een bedrijf jou sponsort of de overheid van australie of familie?
Kijk eens op de site van de immigratiedienst Daar kun je waarschijnlijk al veel vinden.

Ik hoop voor je dat alles door kan gaan. Dat zal een fantastische ervaring worden!

Even in het kort. Voor een state sponsorship moet je ongeveer hetzelfde doen als bij een gewone visumaanvraag: skills assessment, engelse test, sponsorship aanvragen, visum aanvraag indienen, medische keuring en bewijs van goed gedrag aanvragen. Verder houdt het in dat je 2 jaar moet wonen en werken (werken geloof ik niet de 2 volle jaren), alvorens je in aanmerking komt voor een permanent visum zonder beperkingen (dan mag je dus ook naar een andere staat verhuizen).

Back