(sport)fietsen per schip of mee per vliegtuig?

lindapinda

New Member
hi!

Wij bezitten twee crossroad- fietsen waar we  de afgelopen maanden best veel aan hebben ge-upgrade. Ze zijn dus  qua geld  best wat waard maar  hebben zeker ook emotionele waarde gekregen . We willen dus echt ervan verzekerd zijn dat ze heel aankomen in Aus.
Nu vroegen we ons af wat nu het beste was om te doen: mee per viegtuig (excess bagage) of mee per schip met de andere inboedel.

Wat zijn jullie ervaringen en wat is de beste oplossing? :|

thanks at forehand

linda en phil

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik heb wel mensen gesproken die per vliegtuig hun fietsen naar Cuba meenamen om daar te gaan fietsen. Ze hadden een harde, speciale fietsenkoffer waar ze precies inpasten. Ik geloof dat de meerprijs wel meeviel.
Het alternatief is maanden wachten op de container met je fietsen, dus als je dat niet erg vindt......

Bart

Mee eens, als je ze in het vliegtuig meeneemt heb je gelijk een vorm van vervoer (wel een helmpje regelen). Wij hebben hier fietsen gekocht en zijn er heel blij mee. Hoewel de meerderheid van de bevolking ons verbaasd aankijkt - ze vinden ons of gek of vinden ons bikkels. Ik heb mijn saxofoon in de container meegenomen. Ging verder prima. Maar heb in de eerste maanden een sax moeten huren omdat mijn eigen er nog niet was. Volgende keer gaat ie met het vliegtuig mee :D. Ik vind het niet meer waard om er zo lang op te wachten. Kortom, goed schoon(laten)maken en hup in het vliegtuig :D:up:

Even een vraag tussendoor. Waar kan ik info vinden wat betreft spullen meenemen in het vliegtuig, buiten de koffers om. Ik denk namelijk aan het speelgoed van de kinderen.
:fish:

Ik neem aan dat je in de handbagage bedoelt, dus om de kids tijdens de vlucht bezig te houden?
Moet geen probleem zijn, zolang het maar binnen de normale afmetingen voor handbagage blijft. En de speelgoedpistooltjes liever thuis laten ;)