sportschool in Perth

*Anneke*

New Member
Kent iemand een leuke sportschool in de buurt van Innaloo? Hebben net bij Fitness First gekeken, maar vond dat wel erg massaal. Hoop dat er een alternatief is!

groetjes

Hoi

Ik weet er geen in de buurt van Innaloo, maar zit er geen zwembad bij jullie in de buurt. Die hebben vaak namelijk ook een sportschool en binnen en buitenzwembad en is goedkoper dan de grote ketens als Fitness First en minder massaal.
Succes met zoeken
:up:

Silvia gaat naar de Arena in Joondalup, maar daar wonen we ook vlakbij.
Daar hebben ze allerlei sport activiteiten en inderdaad zoals Erna zegt, een zwembad (behalve State Swim) heeft meestal faciliteiten.

Hoi Anneke,

Op Whitfords Avenue Zit in Craigie ook een sportcomplex van de keten Leisure centres(= ook groot net als de arena), die heeft ook een school in Duncraig zitten aan de Warwick road en die is kleiner daar kun je fitnessen en lessen volgen in Pilates, body pump etc. Maar echt in de buurt van Innaloo weet ik het niet zo...Er zal toch wel iets leuks moeten zitten zou je zeggen??

Succes met zoeken!
Groetjes Marie

Hoi Anneke,

Weet niet of het te ver voor je uit de buurt is, maar ik ga een paar keer per week naar Terry Tyzack op Alexandre Drive in Inglewood. Groot complex met een gym, aerobics, binnen en buiten zwembaden en sauna.

Voor meer info: http://www.stirling.wa.gov.au/home/recreation/Terry+Tyzack+Aquatic+Centre/

Succes, Marielle

Hoi Marielle,

Ziet er goed uit! Ik ben afgelopen donderdag echter net lid geworden bij Zest. Fitness of lessen volgen doe ik dan aan de Scarborough Beach Road-locatie, zwemmen bij een van de andere vestigingen. Tot nu toe (1 keer geweest...) goede ervaringen en de medewerkers zijn in ieder geval aardig en niet zo overdreven als bij Fitness First...

Groetjes Anneke

Back