spouce skills - help ?

trees

New Member
We zijn van plan een skilled visa aan te vragen, maar hebben enkele problemen om onze punten bij elkaar te krijgen. Nu kan ik als "spouse" ook mijn "puntjes" bijdragen, maar heb daar enkele vragen over.
:|
Ik heb sinds 18 maanden een eigen bedrijfje "heel klein", als freelancer. Een bewegingsstudio oftewel toning tables. Als we ooit naar Oz komen, ben ik van plan ook daar een bewegingsstudio op te zetten, indien mogelijk. Weet iemand waar ik als kleine zelfstandige dan een assessment aan moet vragen, en wat moet ik dan doen om aan te tonen dat ik hier een kleine freelancer ben, om de spouse points te krijgen.

Met mijn vorige werkervaring als notarieel medewerkster, kan ik daar natuurlijk niets beginnen, ik heb wel nog diverse boekhoudkundige cursussen gedaan, kan ik daar eventueel iets mee. Wie kan me verder helpen.

Indien we de punten voor ons skilled niet bijelkaar krijgen, kunnen we dan wel nog een aanvraag indienen bij het Dimia voor een SIR of iets anders, mijn man heeft het assessment van het ACS binnen.
Wie kan mij helpen

Groetjes Trees
 
Back
Top