spullen terug naar Nederland

marymary

XPdite Sponsor
Ik ben al een tijdje niet actief geweest op het forum. Helaas moet ik nu melden dat we terug gaan naar Nederland. Nu we een babie hebben en zonder familie zitten, vind ik het toch wel moeilijk. Ook mis ik het sociale leven en vele andere dingen in Nederland. Dus nu na 3 jaar maar de knoop doorgehakt en gaan we over 2 maanden terug. Ik ben altijd heel blij geweest met alle info die ik van het forum heb gekregen. Ik wil nog een keer een beroep op jullie doen. Het gaat om onze spullen die we naar Nederland willen vervoeren. We willen alleen dozen verschepen en willen deze zelf naar Sydney brengen, dus geen verhuisbedrijf inschakelen. Weet iemand hoe we dit aan moeten pakken. Als ik ga googlen stuit ik op allerlei verhuisbedrijven, wat natuurlijk erg duur is.
Hoop dat iemand ons kan helpen.

groet Mary

Hoi,

Ik kan je niet helpen met de dozen.
Maar wil jullie wel heel veel succes wensen met het teruggaan.
Soms lopen dingen gewoon anders dan gepland............

Marie

[quote author=marymary link=topic=10108.msg140163#msg140163 date=1244614293]
Ik ben al een tijdje niet actief geweest op het forum. Helaas moet ik nu melden dat we terug gaan naar Nederland. Nu we een babie hebben en zonder familie zitten, vind ik het toch wel moeilijk. Ook mis ik het sociale leven en vele andere dingen in Nederland. Dus nu na 3 jaar maar de knoop doorgehakt en gaan we over 2 maanden terug. Ik ben altijd heel blij geweest met alle info die ik van het forum heb gekregen. Ik wil nog een keer een beroep op jullie doen. Het gaat om onze spullen die we naar Nederland willen vervoeren. We willen alleen dozen verschepen en willen deze zelf naar Sydney brengen, dus geen verhuisbedrijf inschakelen. Weet iemand hoe we dit aan moeten pakken. Als ik ga googlen stuit ik op allerlei verhuisbedrijven, wat natuurlijk erg duur is.
Hoop dat iemand ons kan helpen.

groet Mary
[/quote]

Hallo Mary,

Gewoon de dozen via een postkantoor afgeven en laten verzenden naar Nederland. De boot duurt ongeveer 2 á 3 maanden en met het vliegtuig 7 dagen.

Piet en Madeleine

Succes met de terugkeer naar Nederland. Je bent in ieder geval weer een ervaring rijker en dat pakt niemand jullie af :up:

Hoi Marymary,

Heb je al eens bij Pack 'n Send gekeken. Wij hebben er goede ervaring mee van Juli vorig jaar en ze leveren echt goede service tegen een redelijk tarief. Halen ook de dozen bij je voor de deur op en hebben diverse soorten van verpakkingsmateriaal.

Het grote probleem is juist het weer inklaren in Nederland als het eenmaal is verscheept. De ratten van de belastingdienst kunnen erg vervelend zijn en bang dat ze inkomsten mis lopen. Dus zorg ervoor dat je alles goed hebt gedocumenteerd en geregistreerd dat bespaart je een hoop ellende met je spulletjes.

Back