stamboomonderzoek naar fam hurkmans

hurkm007

New Member
In de jaren vijftig vertrokken veel mensen naar het beloofde land .
Frans en klazien vertrokken ook .Ze zijn echter nog een keer in holland geweest Daarna is het spoor dood .Frans wordt geboren in Rotterdam op 04-11-1915 zoon van Frans Hurkmans en C van wijngaarden .In totaal bestond het gezin uit 7 kinderen .Frans vertrekt uit Gorinchem volgens de gegevens komt aan 9sept 1938 aan in Den Haag .Volgens het archief woonde hij in Rotterdamschestr 28 waar hij alleen woont .In het jaar 1941 trouwt hij met KC kuiper waarna waarschijnelijk naar de Vijzelstraat 83 /107 gaat wonen .Ze krijgen twee zoons Adrianus en Leendert hurkmans .In het jaar 1995 heb ik een brief gekregen van het consulaat
met het adres van een van de zoons .Ik heb een brief geschreven echter nooit een antwoord gekregen .Aangezien alleen op dit moment mijn schoonvader en een tante nog in  leven is en die echter ook weinig kunnen vertellen over Frans hoop ik echter iemand deze familie kent of mij veder kan helpen .
Ik denk echter dan Frans zelf al overleden is want er in de jaren 80 een bericht gekomen dat hij zou door een auto ongeluk om het leven is gekomen .
De plaats waar een zoons woonde is Jerramungup ( hopelijk schrijf ik het zo goed)

alvast bedankt

groetjes
Aranka
 
Back
Top