Stand van zaken: CSL aanvragers

Tinneke

New Member
Hallo!

Ik wou graag deze topic beginnen om een idee te krijgen hoe het vlot met de CSL aanvragen. Wij hebben ingediend in oktober en wachten heel geduldig af...

Groetjes,
T
 
Wij zijn van juni 2008 en hebben geen geduld meer. Wij zijn alsnog voor een sponsoring gegaan en wachten daar nu op. Las ergens van iemand met een aanvraag uit februari op de CSL lijst die nu een CO heeft.
 
Goed topic, zat zelf ook al aan zoiets te denken.
Wij zitten kort achter Tinneke (22/10) dus we houden je in de gaten  :wink:
We vragen elke week hoe ver ze zijn (zo'n automatisch mailtje). Ze hebben onlangs het doel van eind Mei iets algemener geformuleerd.

Als ze alle CSL-ers maar eind Mei gedaan hebben vinden wij t best. Ook al hebben we haast geen geduld meer
 
wij hebben onze aanvraag lopen vanaf half april 2008.

ik ben momenteel iedere dag mijn mail en status inquiry aan het controleren.

absoluut geen geduld meer  :roll:
 
Hallo Hallo,

Wij hebben alles ingediend begin dit jaar.
Submitted date: 5-2-09

Hopelijk klopt het wat ze zeggen over dat eind mei iedereen een CO! Tegen ons hebben ze het ook gezegd, maar dan hebben wij gelukkig niet zo lang hoeven wachten als jullie.....

Maar ik zal het ff afkloppen op het bureau hier want je weet maar nooit.... :?

iig allemaal succes met geduld opbrengen want je weet het he,

Geduld is een schone zaak.
 
Aanvraag in Juli 2008. We staan op de MODL en CSL. Nog niets gehoord... geduld begint een beetje op te raken. Hoe lang duurt het om een paar blaadjes na te kijken, toch zeker geen 9 maanden wel... Ik zal echt moeten wennen aan de beruchte Australische inefficientie en bureaucratie, maargoed, als dat het enige is :)
 
Wel eens naar de NL efficiente gekeken?  :grin: IND is ook niet zo snel hoor ;) good luck en hoop dat jullie snel bericht krijgen
 
[quote author=Scamp link=topic=9897.msg135692#msg135692 date=1238416922]
Aanvraag in Juli 2008. We staan op de MODL en CSL. Nog niets gehoord... geduld begint een beetje op te raken. Hoe lang duurt het om een paar blaadjes na te kijken, toch zeker geen 9 maanden wel... Ik zal echt moeten wennen aan de beruchte Australische inefficientie en bureaucratie, maargoed, als dat het enige is :)
[/quote]
Volgens mij kan het, als je blaadjes eenmaal bovenop de stapel liggen, heeeeel snel bekeken zijn.
Wij kregen van Rob (M2A) te horen dat er we CO hadden en gelijk het verzoek om meer info.
Was die info er al geweest, dan hadden we waarschijnlijk meteen een OK gehad.

Bart
 
:dance:

Stuiter al 15 minuten door het kantoor heen..... We hebben een CO!!!!!!!!!!

Australia: Here we come!!!!!!!!!

Sacha
 
gefeliciteerd indeed!

(ik ga toch maar eens een mailtje naar immi sturen, i demand my CO)
 
Niet mailen... bellen!!!! Heb ik ook gedaan. Heb vanochtend een half uur in de wacht gehangen bij de ASPC, maar met dit als resultaat. Heb dus ook al een sms-je naar Buysse gestuurd dat ik een naam heb die ze kunnen gaan stalken!!!!

Zo frustrerend... zit ik hier helemaal in mijn eentje feest te vieren. Waar zijn de slingers, de toeters en de bellen!!!!! Ga vanavond de champagne koud leggen  :lol:
 
hmm een immigratie bureau, ik vraag me af of het daardoor ook sneller gaat.

bellen en dan onze CO demanden :)
of hoe breng je dat vriendelijk  :?
 
Ik heb gebeld met het verhaal dat we op de CSL staan en inmiddels van mensen met een aanvraag uit juli hadden gehoord dat die al een CO hadden en dat we zeker wilden weten dat er niets mis was gegaan. Ze deden nog wel een beetje moeilijk over het feit dat ik belde, terwijl de aanvraag op naam van Dirk is, maar na controle van het TRN nummer en alle namen en geboortedata, kreeg ik toch de info. Gewoon onnozel doen, maar ik ben blonT dus dan dat dan ook heel goed!!!
 
Dat huis maakt me niets meer uit. Heb een huurder, dus de kosten zijn gedekt!
 
Hoi Sacha,

feli met je CO ! Heb je CO gekregen doordat je belde , of doordat Dirk op de CSL "network security" staat ?
Zou wel interessant zijn om te weten dat het dus inderdaad per job description gaat en niet zoals officieel bekend is via de lodgment date.

groetjes.
 
We hebben een CO omdat Dirk op de CSL lijst staat, maar ik kwam er pas achter toen ik had gebeld. Alles is al ingediend, dus er is ook geen reden waarom ze contact met ons op zouden moeten nemen.

Heb net ook nog contact gehad met ons emigratiebureau (Buijsse). Zij waren ook heel verbaasd. Hadden nog niets gehoord, niet alleen niet over ons dossier, maar ook over een heleboel andere dossiers die eerder zijn ingediend en op de CSL staan. Ze vragen wel telkens om info, maar krijgen daar ook geen bevredigend antwoord op.
 
Alles is al ingediend, dus er is ook geen reden waarom ze contact met ons op zouden moeten nemen.

Dus als je niet gebeld had, had je over een tijdje opeens een grant letter gekregen?!?!  :lol:
 


OFX
Back
Top