Start2migrate of Move2australia

helmut

XPdite Sponsor
Hallo allemaal

We hadden heel lang zitten twijfelen met welk bureau we in zee zouden gaan.
Omdat we om dat moment iets minder te besteden hadden was de keuze gevallen op start2migrate van Tamara van Mil.

Vertrouwen in Move2australia hebben we altijd gehad. Keuzes maak je en men krijgt er pas spijt van, als het te laat is...
Leonie wilde toen al alles laten regelen door Rob Breumelhof van Move2australia maar ik had de beslissing al anders genomen. Balen dus...

Goedkoop blijkt dus duurkoop.  :cry: :cry:

Ik hoop dat andere goed nadenken voor ze een keuze maken en zeker een beoordeling vragen van Rob Breumelhof. Hij geeft je echt een goed gevoel, een gevoel dat alles goed komt. Ik baal er van dat we Rob niet in eerste instantie gekozen hebben en bied ook mijn excuses naar hem aan.

Rob, het vertrouwen was en is er nog....

Greetings Helmut

Het klinkt alsof er veel is misgegaan? Of is het allemaal onvoorzien een stuk duurder geworden? Of is het ene een logisch gevolg van het andere?

En Rob pakt het zeker goed aan, snelle communicatie en persoonlijke aanpak. Nina kreeg een verjaardagskaart en een succeswens voor haar IELTS test. Erg leuk :)

En M2A qua prijs; of het goedkoop of duur is, geen idee. Geen inzicht in andere bureaus. Wat ik zelf érg prettig vind is de fixed price afspraak. Je weet precies wat je betaald, niet meer en niet minder. Ik moet zeggen dat het niet te duur aanvoelt, en dat is tenslotte het belangrijkst; dat de klant het idee heeft dat hij een goede prijs/kwaliteit aankoop heeft gedaan.

Michiel,

Kritisch mag men zijn, toch? zeker als er hele slechte communicatie is en beloftes nagekomen worden.
Dan heb ik liever iemand die wel waar maakt wat hij zegt/doet.

Ik hoop dat jullie geen problemen met haar krijgen en gun haar ook het allerbeste met andere.

Greetings Helmut

(eerlijke) kritiek is prima, mede daarom geeft dit forum zo veel informatie. Maar enkel het vermelden dat buro X goed is en Y niet zegt niet zoveel vind ik.

Anyway, wij hebben destijds ons visum zelf gedaan. Ik ken Rob en Tamara persoonlijk, vandaar.

Michiel,

Kritisch mag men zijn, toch? zeker als er hele slechte communicatie is en beloftes nagekomen worden.
Dan heb ik liever iemand die wel waar maakt wat hij zegt/doet.

Ik hoop dat jullie geen problemen met haar krijgen en gun haar ook het allerbeste met andere.

Greetings Helmut

Hallo,
Hopelijk voor jullie maakt Rob de beloftes wel waar en kunnen jullie ook daadwerkelijk naar
australie komen, maar ook hij heeft te maken met regels hier.
Jullie waren in het begin ook heel enthousiast over starttomigrate, las ik op jullie blog,
het is echter niet zo netjes om iemand op deze manier te bespreken op dit forum.

Niet meer doen.

groet
Sophia

Jullie waren in het begin ook heel enthousiast over starttomigrate, las ik op jullie blog,
het is echter niet zo netjes om iemand op deze manier te bespreken op dit forum.

Niet meer doen.

groet
Sophia
Nee, je kunt minder goede ervaringen maar beter voor je houden.
Dan heeft het forum tenminste bestaanrecht :|

Bart

Niet meer doen.

groet
Sophia
Nee, je kunt minder goede ervaringen maar beter voor je houden.
Dan heeft het forum tenminste bestaanrecht :|

Bart
Even een korte reactie op deze mailwisseling.
Bart, ik ben het met je eens dat het forum juist bedoeld is om elkaar te helpen de juiste keus te maken, ik heb zelf ook mijn goede en slechte ervaringen opgeschreven. Wat ik echter met Sophia eens ben (als ze daar inderdaad ook op doelt) is dat ik vind dat wij dat als 'gewone' gebruikers wel moeten doen maar dat het zeker niet netjes (en dan zeg ik het heel aardig) is als een van de bureaus zelf negatief over een ander bureau schrijft.
Informatie aanvullen omdat er iets niet helemaal juist geschreven is, prima. Maar dan zonder sneer naar een collega-bureau, zoals in dit geval Start2migrate/JustMigrate. Ik heb getwijfeld om daar iets over te schrijven maar zag dit draadje en wilde dit graag toch even kwijt.

Annemarie

Back