Statistieken XPdite.net

Lost

Administrator
XPdite.net bestaat nu iets meer dan 14 maanden, dus dacht ik dat het wel aardig zou zijn om wat statistieken te publiceren. Iedere maand neemt het aantal bezoeken toe en op het moment hebben we per maand ongeveer 4.000 unieke bezoekers die samen de site zo'n 10.000 keer bezoeken. Bij elkaar komen deze bezoeken neer op meer dan 1.000.000 hits per maand en dat is aanzienlijk! Per maand verbruiken we met z'n allen meer dan 5GB aan bandbreedte.

Op het moment staan er meer dan 14.000 berichten op het forum en hebben we meer dan 500 geregistreerde leden. Sinds begin dit jaar bestaat de mogelijkheid om sponsor van XPdite.net te worden en zodoende de kosten te drukken. Op dit moment hebben 8 personen een donatie gedaan waarvoor mijn dank! :up:

Ik zal proberen hier regelmatig een update te geven, zodat iedereen kan zien hoe (gezond) XPdite.net ervoor staat :wink:.


Keep up the good work!
 
Dat gaat goed! Ik merkte gisteren op de maandelijkse jongerenborrel in Brisbane wel dat nog niet iedereen XPdite kent. Ik probeer dat natuurlijk wel te verbeteren dat daar reclame te maken!
Ik spoor verder mensen aan om Lost de kosten voor hem te helpen drukken door ook te sponsoren. Zeker de mensen die permanent gaan en via het forum goede tips krijgen bij het invullen van alles zonder agent kunnen een (heel klein) gedeelte van het geld dat ze hierdoor uitsparen, doneren!
 
Hoi Lost,

Moet ook wel kicken voor je zijn dat 'jouw kindje (het forum)' het zo goed doet!!!  :up: :happysun: :happy:. Laat je me even weten hoe je een donatie kan doen??!!!

Groetjes Miranda
 
[quote author=tinusv link=topic=1645.msg14490#msg14490 date=1115353554]
Dat gaat goed! Ik merkte gisteren op de maandelijkse jongerenborrel in Brisbane wel dat nog niet iedereen XPdite kent. Ik probeer dat natuurlijk wel te verbeteren dat daar reclame te maken!
Ik spoor verder mensen aan om Lost de kosten voor hem te helpen drukken door ook te sponsoren.
[/quote]

Waarvoor mijn dank! :up: Ik denk (en hoop) dat XPdite ook voor mensen die al in Australië zijn een mooie ontmoetingsplaats kan zijn.

[quote author=tum link=topic=1645.msg14494#msg14494 date=1115363133]
Moet ook wel kicken voor je zijn dat 'jouw kindje (het forum)' het zo goed doet!!! :up: :happysun: :happy:. Laat je me even weten hoe je een donatie kan doen??!!!
[/quote]

Dat is het zeker! Ik heb je een PM gestuurd met informatie omtrent donaties.
 
Hoi Louw

Erg leuk zo'n update,en ik denk dat we als forum elkaar dankbaar mogen zijn omtrend de informatie die door iedereen bij elkaar is gezocht en op het forum gezet is.Ik heb er iig al veeel aan gehad!  :up:

Groet Sander!
 
Het loopt als een trein inderdaad Louw!!

proficiat en ga zo door, we zullen allemaal ons steentje bijdragen.

Gr Wilbert
 
Dat gaat zeker goed LOST, ze vroegen van de week in Berlijn hoe we over hun site dachten en of we alle info makkelijk konden vinden enz.
Heb daar ook even "onze" site genoemd en ze was zeer verbaast over het aantal mensen dat aangesloten is bij het forum. Toen ik zei dat er ook ontmoetingen zowel in NL als in OZ zijn viel ze bijna van haar stoel!!!!  :wink: Ze heeft de site opgeschreven en ging wel even kijken.

We worden wereld beroemd :-D

Eva
 
[quote author=Eva & Eric link=topic=1645.msg14570#msg14570 date=1115540582]
We worden wereld beroemd :-D
[/quote]

Hoe bekender hoe beter. :wink:

Er zijn ondertussen weer enkele sponsors bijgekomen. Op dit moment zijn het er 12. Volgende maand moet er weer betaald worden voor de server. Dankzij de sponsors en reclame inkomsten, wordt nu ongeveer 2/3 van de kosten gedekt.  :up:
 
[quote author=Lost link=topic=1645.msg15742#msg15742 date=1116756059]
[quote author=Eva & Eric link=topic=1645.msg14570#msg14570 date=1115540582]
We worden wereld beroemd :-D
[/quote]

Hoe bekender hoe beter. :wink:

Er zijn ondertussen weer enkele sponsors bijgekomen. Op dit moment zijn het er 12. Volgende maand moet er weer betaald worden voor de server. Dankzij de sponsors en reclame inkomsten, wordt nu ongeveer 2/3 van de kosten gedekt.  :up:
[/quote]
Hi,
Ik hoop voor jou dat dit aantal gaat groeien, 12 van de 540 is toch niet echt veel. :|

Succes en bedankt voor al je werk :up:
 
[quote author=Ton en Ineke link=topic=1645.msg15799#msg15799 date=1116836475]
Ik hoop voor jou dat dit aantal gaat groeien, 12 van de 540 is toch niet echt veel. :|
[/quote]

Alle beetjes helpen. :wink:

Succes en bedankt voor al je werk :up:

No worries! :up:
 
Hoi,

Ik al veel op internet gezocht, en deze site geeft eigenlijk nog de beste en meeste informatie
vooral als je niet weet waar je moet beginnen.
Ik zie ook dat de hulp die wij elkaar geven meehelpt aan het succes.
Het is fijn dat er iemand is die ermee begint en de moeite neemt
om dit voor ons allen mogelijk te maken.
Ik lees dat de kosten voor 2/3 gedekt zijn voor de volgende maand.
Ik hoop dat de mensen die informatie vinden meehelpen om de laatste 1/3
aan te vullen en dat deze site nog lang kan blijven draaien.

Louw Bedankt :clap2: :win1: :cheers: :up: :up: :up:
 


OFX
Back
Top