statutory declarations

Rik

New Member
Hallo allemaal,

Ik ben een visa 309 aan het aanvragen maar ik weet niet precies wat ik moet doen met de statutory declarations. Ik heb al 4 statutory declarations van mijn vriendin's Australische familie, maar voor de verklaring die wij zelf moeten afleggen staat er dat die ook in de vorm van een statutory declaration moeten zijn. Hoe hebben jullie dit gedaan? Heb je jouw verklaring op een blank a4tje geschreven of heb je een of andere template gebruikt? Ook voor de statutory declaration die mijn ouders in nederland moeten afgeven, hebben jullie die op een blank a4tje gedaan of in de vorm van een stat dec? Weten jullie misschien ook waar ik deze statutory declarations in nederland kan laten witnessen?

Alvast bedankt!

Rik

Grappig hoe je engels en nederlands door elkaar gebruikt...witnessen :D
sorry ik kan je helaas niet helpen, succes!

Geloof niet dat je stat decs in NL kan laten witnessen? Wij hebben onze statements gewoon op A4tjes geprint

Ik heb destijds gewoon gegoogled op statutory declaration en er verschenen een paar sites met templates in de zoekresultaten. Ik weet niet of je die in Nederland dan kan laten witnessen... misschien bij het gemeentehuis?

Back