stavaza Jeroen en Jennie

Jennie Arts

Member
Hoi allemaal,

Een kleine update van Jeroen en mij.

Nu 2014 is aangebroken begint de spanning toe te nemen en de stress lichtelijk toe te slaan. 20 maart stappen we eindelijk op het vliegtuig naar Perth. We hebben inmiddels de huur van ons huis opgezegd en een verhuizer in de arm genomen voor wat kleine spullen te verschepen.

Praktisch zal het allemaal wel loslopen, maar ook in de sociale sfeer merk je dat het vertrek nadert. Afgelopen vrijdag ben ik tante geworden van mijn eerste nichtje. Mijn zus is bevallen van haar prachtige dochter Dani en ik ben lichtelijk verliefd op dat kleine hummeltje. Tja en dan bedenk je dat je heel veel mooie momenten niet mee zult kunnen maken. Tegelijkertijd prijs ik me gelukkig dat ik nu nog kan genieten van de aanwezigheid van mijn familie.

Hopelijk krijgen we in Perth ook snel voet aan de grond en zal het weerzien met familie geen jaren hoeven te duren.

Los van dit, hebben we er onwijs veel zin in. Eindelijk gaat ons grote avontuur beginnen! Laat de zomer daar nog maar even voortduren want we komen er aan :)

Voor de mensen die het leuk vinden: Deze week staat een interview van Jeroen en mij in de flair. Ik heb een bestandje bijgevoegd, maar ik vermoed dat het te klein is om te kunnen lezen (een groter bestand kon ik niet uploaden).

Groetjes, Jeroen en Jennie

Attachments

• foto flair kleinst.PNG
    foto flair kleinst.PNG
    135.5 KB · Views: 34
  • photo flair 2.JPG
    photo flair 2.JPG
    133 KB · Views: 26
Leuk dat jullie in de Flair staan! Gaat dat over de emigratie? Was inderdaad helaas te klein om te lezen.
Nu aftellen en genieten van de mooie momenten. Succes!

Hi,

het artikel gaat inderdaad over de op handen zijnde emigratie. Ik denk echter dat er voor de bezoekers van dit forum weinig nieuws op staat, gezien het overwegingen beschrijft die we allemaal al hebben gemaakt of nog aan het maken zijn :)

Wat leuk dat jullie in de Flair staan - ik zal eens gluren bij de Bruna :) Veel succes met de laatste voorbereidingen en geniet nog lekker van de mooie momenten met familie!

Hi,

Volgens mij niet online te vinden en inmiddels ook uit de Bruna-schappen. Was maar een kort 'moment of fame' :) Ik denk wel dat ik het zelf bewaar en over 10 jaar nog eens teruglees, kijken hoe de wereld er dan uitziet!

Back