Stem voor 10 uur lang Australie op Travelchannel

tinus

New Member
Ik kijk regelmatig travelchannel op het digitale kabel pakket.
ze gaan zondag 30 november een hele dag richten aan documentaires enz. over het land waar het meeste op is gestemd via hun website.

mij lijkt het wel leuk dat australie dit gaat worden.

dus [size=18pt]STEM[/size] op australie om 30 november de hele dag australie te kunnen zien  :cool: :lol: :grin:

klik op het woord stem om naar de website te gaan.

p.s. Australie staat nu momenteel een klein beetje achter op USA  :oops: :cry:
 
Ik heb vanmiddag ook al gestemd, zal het morgen nog eens vanaf m'n werk doen :evil:

Bart
 
POLL 
Vote for your favourite: 
AMERICA  33%

INDIA  15%

AUSTRALIA  52%


All voters: 174
 
En na 176 Voters (weer 1 voor Australie) is de stand van zaken hetzelfde als bij hummer.

Gerrit
 
Inmiddels 207 stemmers....48%! De USA is inmiddels al weer lang genoeg op TV geweest  :smile:
 
De poll is afgelopen en;

All month you’ve been voting and we have a winner! :up:
Between 10am and 8pm on Sunday 30th November every programme on the Travel Channel will be looking at AUSTRALIA. :cool:
The choices were America, India and Australia, and a big thank you to all 1289 of you who voted!

Kijken dus de 30e

Marc
 
uhmmzz, Ik denk niet dat ik dit kanaal kan ontvangen in Belgie. Ik heb het ook nog nooit gezien met mijn digitale telenet abbonement.

Ben zo ondertussen aan t kijken bij de abbo's van Telenet en nu zie ik dat je extra moet abonneren wanneer je deze zender wil kunnen ontvangen.

Is er misschien iemand die het op kan nemen en branden op DVD en of sharen via FTP?
Dan kan ik deze uitzending toch nog zien. (kzou het graag willen).

groetjes,
 
Na nader onderzoek kunnen de Belgische klanten die een normale digitale Telenet abo hebben, deze zender aan via hun digibox.
Het enige wat niet kan is van deze zender opnemen; daarvoor moet je ge-abonneert zijn voor dit kanaal.

Ik zit dus zondag aan de buis gekluistert.
 
Op de Belgische TV-Vlaanderen (Vlaamse SchotelTV) zit travelchannel gewoon in het pakket van zenders zonder extra meerkost, en voor een normaal abonnement betaal je 9 Euro per maand. Wij gaan dus zondag lekker meegenieten van OZ. Is een goeie voorbereiding op onze move naar Perth binnen een maand of vier.

Frank
 
Volgens mij zag ik gisteren dat Travelchannel bij Ziggo in het etalagekanaal?? staat.

Bart
 
Back
Top