Stemmen op....?

Kathren

XPdite Sponsor
Een enkeling hier weet dat ik als achtergrond zangeres in een band zing.. 1 van mijn grote passies. Vorig jaar en begin dit jaar hebben we deel genomen aan een landelijke wedstrijd en hebben het tot en met Paradiso gehaald! Dit is tot nu toe 1 van de meest gave dingen die ik heb meegemaakt.

Nu is er een wedstijd gaande bij dezelfde organisatie waarbij je voor de beste videoclip kan stemmen... en nu kunnen we alle stemmen gebruiken natuurlijk  :wink: Dus wil je zien wie onze band is, de video is te bekijken onder deze link... wij heten BrooT...... ja hij lijkt inderdaad eng veel op Herman Brood  :grin:  (ikkes is de blonde  :lol:)

www.theclashofthecoverbands.com/show/clips.php

Er kan weer elke dag gestemd worden.... dus help ons aan die felbegeerde 1e plaats...

Bedankt!
Kathren
 
[quote author=Kathren link=topic=10503.msg148471#msg148471 date=1256038191]
(ikkes is de blonde  :lol:)
[/quote]

Gestemd!

(Ik wilde net vragen of jij de rode broek was ... toen las ik je blonde comment :) ;-)
 
Yep! That's me  :lol:  Helaas is de rode broek overleden  :cry:  En nee ik ben er niet uitgebarsten  :lol:... heb het met mijn blonde hoofd op 40 graden gewassen en daar kon het niet tegen.... was niet meer dan een gerimpeld vodje overgebleven  :rotflmao:
 
Hi Kathren,
dat moet geweldig geweest zijn, op het podium in Paradiso. Een gevulde enthousiaste zaal. Ik heb weleens anders meegemaakt in Paradiso.
In de jaren tachtig kwam ik er bijna elke forthnight. Zelfs het eerste optreden in Nederland van Dire Straits daar gezien. De dansvloer had toen nog houten planken en met geen mogelijkheid kon je stil blijven staan, de hele vloer bewoog.
ps; heb per ongeluk 3 maal gestemd

groetjes  Johan 
 
whahahaha! Te gek dat jullie aan het stemmen zijn.  :up:

[quote author=Gwen link=topic=10503.msg148491#msg148491 date=1256054823]
Gestemd!

Wat zit je haar daar leuk kath!! Zou je bijna niet herkennen..
[/quote]


Tja voor zo'n optreden doe je iets extra's. Mijn vriendin (heeft een eigen salon) had mijn haar gedaan.

[quote author=Pamandgeorge link=topic=10503.msg148509#msg148509 date=1256102090]
Hi Kathren,
dat moet geweldig geweest zijn, op het podium in Paradiso. Een gevulde enthousiaste zaal. Ik heb weleens anders meegemaakt in Paradiso.
In de jaren tachtig kwam ik er bijna elke forthnight. Zelfs het eerste optreden in Nederland van Dire Straits daar gezien. De dansvloer had toen nog houten planken en met geen mogelijkheid kon je stil blijven staan, de hele vloer bewoog.
ps; heb per ongeluk 3 maal gestemd

groetjes  Johan 
[/quote]

Paradiso is echt geweldig!!!! Een sfeer dat er hing die avond, kan het je niet beschrijven! Wij kwam ook helemaal opgefokt van het podium af  :lol: We hadden twintig minuten om een optreden neer te zetten... maar het leken er maar 5  :smile:  Wat nog een extra was, was dat onze basist die avond de nominatie voor beste bassist van die avond kreeg.
 
ga op je stemmen!!!!

maar gaan jullie ook op mijn kind stemmen dan,( zie kletsdoos topic)  die doet haar eerste poging hier in Aus, is door haar school uitgekozen mee te doen!!!
Kan ze wel gebruiken jullie steun!!!!!

Mag wel he Kath??!!!

onder mom van vakbroeders!

xxxxxxxxxxx
 
gestemd, zag er toppy uit

ik ga ook op jou kind stemmen Lizzy. Moet ik thuis doen pc op de zaak heeft te veel beperkingen.

Groetjes Yvonne
 
Back
Top