Storing bij Hotmail/ Xpdite ?

Aussielover

XPdite Sponsor
Hallo Edwin !

Ik heb vernomen dat jij het van Louw gaat overnemen tijdens zijn afwezigheid en ik wilde je een vraag stellen.

Ik volg en schrijf al even op Xpdite en normaliter krijg ik dan een link per email toegestuurd als er nieuwe berichten binnen zijn gekomen op Xpdite.

Echter de laatste week krijg ik de linkjes toegestuurd alleen.. ze werken niet ! :?: :evil:

Ik krijg dan de mailtjes binnen via Hotmail en ik krijg de tekst te lezen dat : deze email/link is idle en kan niet worden geopend. Ik moet terug gaan naar mijn email en het bericht sluiten en heropenen of de refresh button gebruiken.

Beiden geprobeerd maar ... helaas - pindakaas !

Weet jij hoe ik dat kan oplossen ?

Alvast bedankt !

Ingrid.
 
Oh, wat raar Ingrid!
Ik kan niet helpen, wou alleen zeggen dat ik dit probleem niet heb(gebruik ook hotmail).
Het kan met je internet browser instellingen hebben te maken, misschien. Maar vraag me verder niks, ik weet het niet! :D
 
Hoi Ingrid,

Ten eerste is het geweldig dat je mijn second name Edwin zo spontaan hebt geraden hebt :wink: Weet Louw alles van haha

Maar nu over je probleem:

Standaard is het zo dat wanneer je een hotmail bericht bekijkt je binnen 5 minuten op een link moet klikken. Doe je het na 5 minuten dan krijg je de idle melding. Het enige dat dan helpt is zoals je al zei de refresh knop even indrukken of de link kopieeren en plakken in je url balk. Overigens is dit niet bij alle sites maar daar zullen commerciele belangen waarschijnlijk een rol bij spelen. Alleen is er de laatste tijd inderdaad een probleem bij hotmail waardoor dit fout gaat en je meteen al die idle melding krijgt. De enige oplossing is dan nog om de url te kopieeren en in de url balk te plakken.

Erg lastig maar helaas een technisch probleempje bij hotmail.

Groeten,

Erwin :D
 
Erwin said:
Hoi Ingrid,

Ten eerste is het geweldig dat je mijn second name Edwin zo spontaan hebt geraden hebt :wink: Weet Louw alles van haha

Erg lastig maar helaas een technisch probleempje bij hotmail.
Erwin :D

Uhm, sorry, eRwin :oops: ! Meteen een goeie binnenkomer, nietwaar ?! :wink:

Tja, ik klik op de link meteen na openen van het emailtje, het zal dan idd wel aan Hotmail liggen ... :roll:

Toch wel vreemd want ik heb het probleem niet eerder gehad en het is nog vreemder als de ene Hotmail gebruikster het wel heeft en de andere niet :?: :!:

Nou ja, ik weet nu in elk geval dat het niet aan de XPdite site ligt ! :?

Cheers,

Ingrid.
 
Na een aantal weekjes wachten is er toch iemand wakker geschrokken bij hotmail en stuurden ze me een reactie op de problemen met email berichten en links die niet goed werkten. Hierbij even de reactie en leesvoer voor wanneer je niet in slaap kunt komen ;) :

Beste MSN Hotmail gebruiker,
Bedankt dat je contact opgenomen hebt met MSN Hotmail.
We verontschuldigen ons voor de vertraging in het beantwoorden van je vraag.
Door de buitengewoon grote hoeveelheid e-mails die we sindskort ontvangen hebben, zijn we helaas niet in staat om je vraag nu persoonlijk te beantwoorden.
We sturen je alvast de onderstaande informatie met de oplossingen voor de meest voorkomende problemen.
Het opvolgen van deze stappen zal in veel gevallen eventuele technische problemen die je mogelijk ondervindt met MSN Hotmail oplossen.
-1-
We raden je aan om een “Windows Update” te doen, zodat je alle noodzakelijke updates op je computer hebt om MSN Hotmail goed te laten functioneren.
Klik op "Start" linksonder in de taakbalk van je computer, en kies of zoek "Windows Update", of ga direkt naar deze pagina: http://v4.windowsupdate.microsoft.com/nl/default.asp
Selecteer nu met behulp van het menu links op deze pagina alle beschikbare updates en kies ervoor om deze te downloaden en te installeren.
-2-
Controleer daarna de volgende Internet Explorer (IE) Browser instellingen:
Open een IE browser venster, en klik in het menu "Extra" op "Internet Opties".
1. Ga hier naar het tab-blad “Geavanceerd” en klik hier onderaan op de knop "Herstel Standaard Instellingen" (Restore Defaults).
2. Kilk op OK.
3. Schuif op het tabblad "Geavanceerd" omlaag naar de sectie "Beveiliging".
4. Schakel de twee selectievakjes "SSL gebruiken" in (op de vijfde en zesde regel van onderen), wanneer deze nog niet ingeschakeld zijn.
5. Klik op OK.

1. Ga naar het tabblad "Beveiliging" en klik op het pictogram "Internet".
Stel als beveiligingsniveau "Gemiddeld" of lager in.
Klik op "Aangepast niveau", schuif omlaag naar de sectie "Cookies" en schakel vervolgens het selectievakje "Inschakelen" in voor de twee cookie-opties.
2. Klik op OK.
1. Op het Tab-blad "Algemeen" staat in het midden het kader "Tijdelijke Internet bestanden".
2. Klik hier op de knop "Cookies verwijderen", en dan op OK.
3. Klik dan op de knop "Bestanden verwijderen", vink het vakje aan en klik dan op OK.
4. Klik nu onderaan het Tab-blad ook op "OK" om de wijzigingen op te slaan.
5. Hou nu de Ctrl-toets ingedrukt, en druk op de F5 toets om deze systeem-bestanden te "vernieuwen".
-3-
We zien tegenwoordig veel Hotmail problemen die veroorzaakt worden door spyware, en we raden je aan om je computer-bestanden te controleren op de aanwezigheid van spyware.
Voor meer informatie over de symptomen van spyware, en hoe dit probleem op te lossen willen we je verwijzen naar het volgende artikel:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;827315
Wanneer je meer hulp nodig hebt hiermee, klik dan bovenaan dit artikel op "Contact Microsoft".
Wanneer al deze processen voltooid zijn moet je je computer herstarten.
Verifieer nu dat alles wel naar behoren werkt.
-4-
Een aantal klanten ervaren momenteel vertraging bij het sturen en ontvangen van e-mail.
We zijn momenteel hard aan het werk om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Als je hiermee problemen ondervindt, bieden we je onze excuses aan, en danken je voor je geduld en begrip.

Ben je met deze informatie niet geholpen, of stelde je ons een vraag waarvan je het antwoord niet in de 'Help' sectie rechtboven op het scherm kan vinden, laat het ons dan alsjeblieft weten door dit bericht te beantwoorden.
Wanneer je dit nog niet gedaan hebt, stuur ons dan alsjeblieft een korte maar gedetailleerde omschrijving van het probleem dat je ondervindt.
Laat ons weten welke stappen je onderneemt en waar het precies fout loopt.
De complete tekst van eventuele foutmeldingen is voor ons van groot belang bij het oplossen van het probleem, dus stuur deze tekst alsjeblieft ook mee.
Zodra wij deze informatie in ons bezit hebben zullen wij je zo snel mogelijk verder helpen.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en bedankt voor je medewerking en geduld.
Met vriendelijke groet,

Grt
Erwin
 
Erwin said:
Na een aantal weekjes wachten is er toch iemand wakker geschrokken bij hotmail en stuurden ze me een reactie op de problemen met email berichten en links die niet goed werkten. Hierbij even de reactie:

MSN Hotmail Klantenservice:

Een aantal klanten ervaren momenteel vertraging bij het sturen en ontvangen van e-mail.
We zijn momenteel hard aan het werk om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Als je hiermee problemen ondervindt, bieden we je onze excuses aan, en danken je voor je geduld en begrip.

Grt
Erwin

Hoi Erwin !

Bedankt voor deze update, ik heb idd nog altijd problemen met het gebruiken van de XPdite links.

Nu weet ik in ieder geval dat er bij Hotmail aandacht aan word geschonken ! :D

Senks ! :wink:

Ingrid.
 
Aussielover said:
Nu weet ik in ieder geval dat er bij Hotmail aandacht aan word geschonken ! :D

Senks ! :wink:

Ingrid.

Hou er rekening met dat hotmail het een onderdeel is Microsoft en dat daarmee de juiste updates en aanpassing lang op zich kunnen laten wachten.

Daar staat tegen over dat het een gratis account is, dus echt klagen mogen we ook niet doen.
 
Aussielover said:
Isis said:
Je kán natuurlijk ook een Yahoo account nemen :wink:

Hoi Isis !

Hm.. is zo'n Yahoo account gratis, want ik heb momenteel/voorlopig geen inkomen ! :?:

Cheers,

Ingrid.
Ja, is net zoiets als Hotmail, maar veel mensen vinden het beter! (minder junk enz)
Zelf heb ik geen problemen met hotmail, maar anders zou ik ook yahoo doen.
 
Nog een voordeel van Yahoo is dat je 100 MB aan opslag ruimte hebt, wat heel wat groter is dan die van Hotmail.
 
Back
Top