Stress verhoging punten!!! Wel of niet op tijd

nikkie

New Member
Toen ik het hoorde kon ik wel schreeuwen van woede. Met veel pijn en moeite hebben we de laatste loodjes eindelijk afgerond en net op tijd opgestuurd. Dinsdag avond 6 april op de post gedaan (Met DHL).
En jullie raden nooit wanneer het aangekomen is! Wel pas om 12.00 uur australische tijd op dinsdag 13 april. (4 uur voor de deadline).
Aussies werken niet tussen goede vrijdag en 1 ste paasdag.
Het heeft dagen (het pakje) in Melbourne gelegen voordat het eindelijk naar Adelaide werd gevlogen. (dinsdag ochtend).

Ik kan jullie allen verzekeren dat wij (ik met mijn vriend) iedere dag meerdere malen met de DHL in nederland en in australie hebben gebeld met de vraag ... Wanneer het pakje verder ging naar zijn uiteindelijke bestemming.

Om de spanning erin te houden hebben we pas het blije nieuws (dat het optijd geleverd was) pas dinsdag avond, nederlandse tijd, bevestigd gekregen.
Die zelfde ochtend was de hoop al eigenlijk in onze schoenen gezakt. we belde op en bleek dat DIMIA al reeds gesloten was (het was daar in Adelaide pas 16.00 uur) . Dat noemen we nog eens werktijden.

We hebben nog geen officieele bevestiging gehad van DIMIA maar we hebben wel al geconstateerd dat ze ons geld al van onze credit card hebben geplukt.
Wonderbaarlijk !! En dat binnen twee dagen. En een ontvangst bevestiging moet 4 a 6 weken duren.

Nou nog maar afwachten of onze pakje in order is en dat het uiteindelijke zo begeerde plakkertje in onze paspoorten komt.

Wat je allemaal moet doen om een zo'n klein belangrijk plakkertje te krijgen.....

Maar waar een wil is is zeker ook een weg. Nu nog maar wachten en hopen dat het gaat slagen.

groet

nikkie
 
nikkie said:
En jullie raden nooit wanneer het aangekomen is! Wel pas om 12.00 uur australische tijd op dinsdag 13 april. (4 uur voor de deadline).

Wow, dat was op het nippertje! Ik kan me voorstellen dat zoiets heel frustrerend moet zijn, maar gelukkig is het net op tijd bezorgd!
 
Wat eng! gelukkig toch net op tijd. wij vonden het ook erg eng hoor, onze papieren zijn een paar dagen voor de 14de binnengekomen. Onze agent heeft gelukkig connecties met de DIMA, dus die heeft ervoor gezorgd dat alles goed kwam. Als we hem niet hadden gehad hadden we ook niet op tijd geweten van die 14 april. Ik vrees dat er veel mensen zijn die het niet wisten en nu de boot mislopen.
grappige is dat wij het idee hadden dat er nu wel vertraging zou komen, omdat iedereen nog snel even voor die 14de hun pakketje wil opsturen. Maar dat schijnt juist anders te werken; doordat er veel mensen het niet wisten (en hun aanvraag nu niet meer in kunnen sturen) wordt het nu wat rustiger.
 


OFX
Back
Top