studeren in Perth!

C

carlijn

hoihoi,

Ben 25, twee jaar geleden afgestudeerd en aan het werk maar wil toch nog een half/heel jaar er even tussenuit. Zeg maar nog een soort van puberale stuiptrekking.. Ik wil graag in Juli naar Australie en heb een plan A en een plan B. Of een vervolg studie aan de universiteit of aan het werk, maar dan wel graag in mijn vakgebied communicatie/marketing. Ben naar een graduate certificate op universiteiten aan het kijken en dat is niet zo moeilijk te regelen maar werk... dat is een ander verhaal en wat lastiger. Heeft iemand nog een handige tip of misschien zelfs wel een contact?

Groeten Carlijn!
 
[quote author=carlijn link=topic=1019.msg7735#msg7735 date=1106516920]
hoihoi,

Ben 25, twee jaar geleden afgestudeerd en aan het werk maar wil toch nog een half/heel jaar er even tussenuit. Zeg maar nog een soort van puberale stuiptrekking.. Ik wil graag in Juli naar Australie en heb een plan A en een plan B. Of een vervolg studie aan de universiteit of aan het werk, maar dan wel graag in mijn vakgebied communicatie/marketing. Ben naar een graduate certificate op universiteiten aan het kijken en dat is niet zo moeilijk te regelen maar werk... dat is een ander verhaal en wat lastiger. Heeft iemand nog een handige tip of misschien zelfs wel een contact?

Groeten Carlijn!
[/quote]

Nee, sorry! Niemand die ik ken doet zoiets...

Maar ook: Het enige visum wat voor jou logisch zou zijn(en misschien zelfs de enige mogelijk) als je aan het werk zou willen, is een WHV, working holiday visum. En daarbij mag je maar 3 maand bij dezelfde werkgever werken... niet zo heel handig dus(behalve als je dat wil!)
Een student visum is denk ik makkelijker te krijgen... zie in ieder geval www.immi.gov.au

Succes!!
:)

Simone
 
Hoi Carlijn, welkom op het Forum! Mijn vriend en ik gaan ook naar Australië. Hij gaat daar promoveren. En ik kan je zeggen dat studeren niet zomaar gaat. Je kunt bij universiteiten kijken of ze beurzen hebben. Een WHV is misschien makkelijker. Dan kun je werken en het land ontdekken!
 
Back
Top