Stukje grond kopen?

Ik vind deze wel leuk;
"$1 payable on application and non refundable"

Maarruh......da's een lekker stukkie voor een Dollar, als je tenminste uitgeloot wordt.

Bart
 
[quote author=Tekkel link=topic=9268.msg125370#msg125370 date=1221641808]
Ik vind deze wel leuk;
"$1 payable on application and non refundable"

Maarruh......da's een lekker stukkie voor een Dollar, als je tenminste uitgeloot wordt.

Bart
[/quote]

ja je moet wel aan een aantal voorwaarden voldoen maar voor degene in de buurt is 1 dollar niet zo veel om te verliezen. Zitten misschien nog wel haken en ogen aan hoor maar wij zitten hier voorlopig prima dus heb niet alles helemaal doorgelezen
 
Je moet inderdaad binnen 2 jaar er een huis opgezet hebben en er minimaal een jaar in wonen... Is toch een beetje ver weg van alles...

Maar originele actie natuurlijk  :up:
 
[quote author=Joep link=topic=9268.msg125374#msg125374 date=1221643580]
en dan na een jaar verkopen met 100% winst!  :grin:
[/quote]

Dat is dan, is effe kijken, 1 dollar ( 1 jaar wachten is 365 dagen of 52 weken) x 100%=
1 Dollar : 100 x 100000 eeuh , damned moeilijk hoor??...

Aaahh ik heb het, 1 Dollar x 365 dagen  :? :shock:
1 Dollar : en dan x .....

Joep je maakt het me wel moeilijk :x
Wil toch graag weten hoeveel het is.

Jack :evil:
 
Ik heb ooit (in 2000) nog eens in de buurt van Richmond Qld gewerkt. wij gingen zo eens in de twee weken het dorp in om boodschappen te doen. Ik zou niet weten wie er na dat jaar dat huis van je zou willen kopen. Was nou niet echt dat je zegt een booming town. Het is zo'n 600 km van Townsville en dus 1/2 wege naar Mount Isa. Het is er wel lekker rustig, 1 pub, 1 general store, 1 petrol station en verder is er de Kronosaurus corner (http://www.kronosauruskorner.com.au/) een must see als je in de buurt bent.


Veel plezier voor degene die er gaat wonen. Wil zeker eens op de koffie komen dan.

Sander
 
[quote author=Jack link=topic=9268.msg125382#msg125382 date=1221652226]
[quote author=Joep link=topic=9268.msg125374#msg125374 date=1221643580]
en dan na een jaar verkopen met 100% winst!  :grin:
[/quote]

Dat is dan, is effe kijken, 1 dollar ( 1 jaar wachten is 365 dagen of 52 weken) x 100%=
1 Dollar : 100 x 100000 eeuh , damned moeilijk hoor??...

Aaahh ik heb het, 1 Dollar x 365 dagen   :? :shock:
1 Dollar : en dan x .....

Joep je maakt het me wel moeilijk :x
Wil toch graag weten hoeveel het is.

Jack :evil:
[/quote]

hmm ik werk dan wel in de financiele industry, maar ben maar een simpele IT-er Jack, sorry!  :oops:
 
in ieder geval geen last van je buren en je kan zelf ook af en toe een feestje bouwen zonder een ander lastig te vallen.
Is alleen zo jammer dat er weinig mensen op je feestje zullen komen  :music:
 
[quote author=Ingriddh link=topic=9268.msg125460#msg125460 date=1221812038]
in ieder geval geen last van je buren en je kan zelf ook af en toe een feestje bouwen zonder een ander lastig te vallen.
Is alleen zo jammer dat er weinig mensen op je feestje zullen komen  :music:
[/quote]

die feesten komen vanzelf joh als iedereen de stukken grond heeft opgekocht en iedereen heeft dan geld over dus de feesten zullen alleen maar groter worden :grin:
 
(Eer?-)Gisteren op de TV (current affair denk ik, of misschien het nieuws) inderdaad een afevering over die actie in Richmond. Het grote probleem wat ze daar hebben is dat er niemand (nieuw) naartoe wil. Geinterviewden geven reacties als: Het zou wel eens goed zijn als er eens een kapsalon kwam, of een dokter, ....
Dan weet je dus wel wat de 'adder' onder het gras is. Natuurlijk wel een ideale 'minimum base' leefomgeving als je dat trekt :)
 
Back
Top