Succes in OZ Linda (m5)

spankeren

New Member
Iedereen die linda het beste wil wensen voor haar vertrek reageer nu !!!!!!!!!!!want morgen 17 oktober is de dag van vertrek. :plane:
 
Go Go for it, een leuke vlucht en tot vlug op het forum. 


  :beach:                            :plane:
 
Goed dat je mij eraan herinnert, ik niet meer de exacte datum.

Lin, een hele fijne vlucht gewenst(succes met de twee kleintjes) en een mooie aankomst in Oz. Hopelijk horen we snel hoe de eerste tijd in Oz geweest is!

Voor Sander, geniet van je tijdelijke vrijgezellen bestaan en dan toch maar vlug achter de rest aan! We komen jullie zeker een keer opzoeken tegen de tijd dat wij in Oz zijn(kan nog wel even duren) :up:

:later:  :cheer:  :later:  :cheer:  :later:  :cheer:  :later:  :cheer:  :later:  :cheer:  :later:
 
Wij wensen je een heel goede vlucht Lin.  :plane:
Met twee heerlijke slapende kindertjes!!!!
krijg jij ook een beetje rust.   :sleep: :sleep:
Hou je goed, San is zo weer bij jou en de kids.
Veel liefs ven je tweede Mum.

Groetjes Mum   :-* :-* :-*
(Ineke)
 
Prettige vlucht Lin met de kids!!!!
Sander moet je ff missen, maar dat komt wel weer goed.
Ik zie tzt de info wel verschijnen van jou.

Veel geluk

Bert
 
Heeeeeeeele goede reis Lin voor jou en de kleintjes..en maak een mooie start in oz! hou je goed meissie..over 2 maanden is het mannetje er ook weer bij!

liefs, Mir  :)
 
Prettige reis Lin + de kids en Sander Sterkte voor de eenzame nachten. Gelukkig maar voor een paar maanden, die zijn zo om :up:
Groetjes Bear en Muis
 
Hi Lin,

nog een paar uurtjes.........heel veel plezier, hou ons posted als je straks bent aangekomen! Je hebt straks zoveel te doen, volgende week eerst al bbq in forest lake, je hebt niet eens tijd om san te missen...... :wink:Kom zeker langs als ik in de buurt ben!

Gr. sab
 
Hey Lin!

Alvast een warm welkom in Brisbane!!! Hoop dat je een heel voorspoedige reis zult hebben. En je weet het, ik woon om de hoek :-D dus als je even gillend gek wordt of gewoon even wilt kletsen dan hoor ik het wel! Enneh......bergen met speelgoed hier en Nederlandse DVD's, etc. voor het geval je "vers entertainment materiaal" nodig hebt voor de meiden!

Tot snel!
Syl

p.s. alles is mooi groen voor jullie aankomst, nou ja, groener wordt het niet!!!!! we hebben net drie dagen non-stop regen gehad :up:
 
Hi Lin,
Een goeie vlucht en heeeel veeel suc5 in je nieuwe land  :up:
Sander moet nog even wachten en geld verdienen.  :roll:
Leert hij gelijk weer een beetje voor zichzelf zorgen  :lol1: :lol1:
 
Hoi Lin,

Ja, ja, ik weet het, TE LAAT maar beter laat dan nooit.

Heel veel succes de komende weken met van alles regelen in Oz. Nog een paar maandjes dan is San weer bij  je.

Groetjes,
Erna en Jeroen
 
Ben ik nog op tijd?????????

Zo niet, dan is er altijd nog de mosterd na de maaltijd.

Veel veel sux6 en een goede reis.
Be je er al als je dit leest; Heb je een goede vlucht gehad??

Groetjes, Rene
 
Hey Lin, je bent waarschijnlijk al ergens hoog in de lucht, maar ik wil je wel nog even laten weten dat we aan jou en Sander denken en hopen dat je veilig aankomt!
We vonden het erg leuk zaterdag (vooral dat uurtje slaap dat we maar hadden, in de nacht van zaterdag op zondag  :wink: ) en hopen jullie snel weer eens te zien, in Nederland, België of Oz!

Geniet ervan !  :up:

Sara
 
beetje laat, maar veel succes . Ik hoop dat jullie een goede vlucht hebben gehad,jij kunt vast de korte broek uit je koffer halen :cool: terwijl wij de wanten uit de kast kunnen halen :freezing:

groetjes Manja
 
Hoi Lin,
Als je dit leest ben je allang onderweg maar ik wens je heeeeeeeeeel veel succes, maak er wat moois van.
Eindelijk op weg en voor je het weet is Sander er ook weer bij.!!!!!

Groetjes
Ineke
 
een goed thuiskomst lin
and remember we weten allemaal waarom we deze stap ondernemen
en doe ook de groetjes aan sander
en nog is bedankt voor de heel gezellige avond (de lessen zondag waren wel wat aan de trage kant  :-D, maar de avond ervoor was de moeite waard)
en we zien mekaar nog is in alice of brisbane
hans
 
:up: :up: :up:Hi Lin en sander wij wesen jullie all the luck in the WORLD .
lots of luck guys and all the best in oz bye for , frank ,lisa and the kids xxxxxxxxxxxxx :-D :up: :up: :up:
 


Jemig jongens wat lief!!!!!
Bedankt!!!

Groetjes Lin vanuit een stickie Singapore!
 
Back
Top