super leek

torvest

New Member
hallo iedereen,

Heel toevallig op dit forum terecht gekomen maar gelukkig.  Ik ben op zoek waar je nu eigenlijk begint als je beslissing vast staat dat je naar Australie wilt emigreren.  Voorlopig maar enkele contacten daar maar laat het zo stellen dat het van nul zou moeten beginnen.  Is dit mogelijk? en hoe?  duidelijk niet?
Graag reactie
alvast bedankt

hallo!

Welkom op dit forum waar je heel veel info kunt gaan vinden!

gr yvonne

ps zou onderwijl beginnen met kijken op www.immi.gov.au

bedankt voor de tip.
Met een diploma hoge school in onderwijs, 15 tal jaren succesvol een eigen zaak gerund en wat kapitaal op zak.  Is dit reeds een goed begin? of maak ik geen enkele kans?
thanks

Hoi,

Welkom op het forum.
Je kunt hier veel info vinden en altijd je vragen kwijt.
Succes.

Groetjes,
Brit

Welkom op het forum
Je zult hier veel antwoorden vinden op de vragen die je hebt.
Om het jezelf makkelijk te maken adviseren wij je om de search te gebruiken en hierin meerdere worden te zetten waarop gezocht moet worden.

Succes.

Welkom :)

Antwoorden op die vragen weet ik niet echt, maar als je een beetje  www.immi.gov.au  surft kom je veel te weten.

Grtz Tanne  :cool:

heeft iemand ervering met het bureau : liveinaustralia.com?
Na de test vragen ze al om te betalen, zo een 300 us dollar.  Het lijkt mij nogal weinig of het zal maar een begin zijn zeker.
bedankt

Ik heb die test ook gedaan en omdat je die test niet kan invullen zonder dat je het e-mail adres invult weten ze je natuurlijk later ook nog te bereiken...Ook zij gaven aan dat zo voor 300 dollar wat kunnen doen...maar dat zal zeker niet het hele proces zijn. Als je nl. hier leest dat anderen dik in de duizenden euro's kwijt zijn voor het bureau, dan zou LiveInAustralia wel enorm veel klanten moeten hebben....

Ik doe er dus lekker niks mee....

Back