Suske & Wiske

cenmkuiper

New Member
Kon ook op S&W niet veel terugvinden........wel een forum lid met de naam Sidonia, maar dat is het dan geloof ik wel :wink:

Dutch food zal ik Down Under niet echt gaan missen. Maar op zijn tijd weer eens lekker de nieuwe S&W lezen is natuurlijk een ander verhaal (ik zal ook heus lid blijven van de S&W fanclub - ja echt die bestaat)

Zijn er nog goede strips Down Under (genre S&W) die de moeite waard zijn?
Zij er nog meer S&W fans daar?

Zomaar wat nutteloze vragen, maar ik ben toch benieuwd naar jullie reacties.............

Overigens gaat mijn verzameling S&W's wel mee, zit dus niet zonder.

Groet,
Marc
 
Persoonlijk vind ik dat leuke Suske en Wiske's al zo'n 30 jaar niet meer gemaakt worden: maar da's slechts mijn mening.

De strips hier zijn veel meer amerikaans gericht. Zoveel mogelijk meenemen dus!
 
Toch ook een Suske op het forum...had ik even gemist!

Ben ik het wel mee eens. De beste S&W's zijn gemaakt door Willy VanderSteen.

Paul Geerts kon ik ook goed waarderen. Paul is op de fanclubdagen altijd een bijzonder vriendelijke man. Marc Verhaegen als opvolger van Paul kon ik ook wel waarderen, maar de klassieke Belgische humor was wel verdwenen. Ik vind het wel een gemis dat ze hem de laan hebben uitgestuurd. Het huidige duo probeert weer de S&W van weleer te herstellen, maar voor mijn gevoel lukt dat nog niet zo.......

En tja, wat kunnen Suske en Wiske er aan doen dat de studio op zijn tijd nieuwe mensen inhuurt.....


Ben niet zo op de hoogte van Amerikaanse strips, moet ik dan denken aan de dingen die ze ook als tekenfilms tegenwoordig op de buis gooien?

Groet,
Marc
 
Back
Top